SMS rapportering i Nokia
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-03-02 14:23

hej gutter og gudinder

Jeg har en N6210, og har haft den længe. Men noget der irretere mig lidt er,
at sms reporteringen i telefonen, kom kommer med svar i display, hvorefter
beskeden ligger i indbakke..

Men min gamle N3210 kom beskeden ind på telefonen som i ny sms... så man
bare kunne tryk på læs, og derefter slette. Men her skal man altså ind i
indbakken, for at se om den er sendt. Desuden var det smart, hvis
modtagerens telefon var slukket, fik jeg med det samme en sms om at den er
leveret. og derved ved man at telefonen lige er blevet tændt... en smart
ting.

Nogen der ved om det kan rettes på en eller anden måde?

Fra : Brian Pedersen

Dato : 24-03-02 19:11

det kan du ikke, medmindre du kender en nokia gut der kan "ændre" lidt i din
telefon