MS Windows
briani 27239
Hjææælllppp XP
Fra : Rover

Dato : 24-03-02 12:16

Store problemer skulle installere xp på min mors pc det køre bare, alt
funger perfekt
så skal vi bare lige have hende på nettet DAMN den ved der er et modem
(intern) men jeg kan ikke få den til at ringe op ?jeg har prøvet et andet
modem har også skiftet pci port den gør det samme
Så ringe til udbyder jeg bliver guidet igenem opsætningen og alt er som det
skal være DAMN!?
Jeg mener selv at jeg har været det hele i genem, men xp er ny for mig så
noget kan være smuttet
HJÆLP
m.v.h
Rover

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-03-02 13:37

"Rover" <rover@pc.dk> wrote in message

Du starte med at falde lidt til ro, og fortælle hvilket modem det er.

Fra : Rover

Dato : 24-03-02 16:39

Jo nu skal du høre
Det er et standart modem v90. 56k intern pci købt hos datatel i valby det
var alt jeg kunne få at vide over telefonen .
Det skal siges at der var xp driver med.
m.v.h
Rover der er ved at falde til ro (aaarrrreeegg)

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 24-03-02 16:51

"Rover" <rover@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> var alt jeg kunne få at vide over telefonen .
> Det skal siges at der var xp driver med.

Har du prøvet at skifte ledning?

Vh
Peter

Fra : Rover

Dato : 26-03-02 22:28

Jeg har tjekket om der er hul igenem

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-03-02 17:01

> [...]
> var alt jeg kunne få at vide over telefonen .
> Det skal siges at der var xp driver med.

Hvordan ser det ud i enhedshåndtering?

har i installeret opkaldsforbindelsen korrekt osv?

såsom telefonnumre, men du siger den slet ikke giver klartone?

Fra : Rover

Dato : 26-03-02 22:27

> "Rover" <rover@pc.dk> wrote in message
>

> Hvordan ser det ud i enhedshåndtering?
Som det skal vil jeg mene

> har i installeret opkaldsforbindelsen korrekt osv?
jep

> såsom telefonnumre, men du siger den slet ikke giver klartone?
Jeg kan ikke huske nr på fejl men den siger det er en modem fejl. Det gjorde
den osse med det andet modem begge virker fint i win 98