Hjælp til titel
Fra : Thomas

Dato : 24-03-02 10:58

Hej

Jeg ville høre om I kunne hjælpe mig med en titel til en sang som jeg går og
har i hovedet i øjeblikket ?

Der bliver sunget noget med motor running i omkvædet af en kvindestemme.

Jeg ved godt at det er sparsomme oplysninger - men den har været spillet på
mtv og i radioen her indenfor de sidste 2 måneder.

Håber på hjælp

Thomas

Fra : Christian Paulsen

Dato : 24-03-02 11:09

> Der bliver sunget noget med motor running i omkvædet af en kvindestemme.
>
> Jeg ved godt at det er sparsomme oplysninger - men den har været spillet

> mtv og i radioen her indenfor de sidste 2 måneder.

Kan du evt. beskrive musikvideoen?

/christian p

Fra : Thomas

Dato : 24-03-02 11:21

"Christian Paulsen" <CP@comhjem.dk> wrote

Kan du evt. beskrive musikvideoen?

---

Desværre nej da jeg ikke selv har set den, men kun fået fortalt at den er
blevet spillet der

Fra : Søren Bertelsen

Dato : 24-03-02 13:19

Måske .....
Driving one of your cars ???

Fra : Thomas

Dato : 24-03-02 16:31

"Søren Bertelsen" <sb@tdcspace.dk> wrote in message

Måske .....
Driving one of your cars ???

-------------

Pinligt Pinligt - nu har jeg fundet ud af hvad det var for en sang

Det er Pink med Get the party started.

Det pinlige er at teksten til denne sang slet ikke indeholder strofen motor
running.

Men mange gange gang for hjælpen alligevel

Thomas

Fra : Christian Paulsen

Dato : 24-03-02 16:54

> Det pinlige er at teksten til denne sang slet ikke indeholder strofen
motor
> running.

Derimod: "...cruising in my Mercedes Benz...."

/christian p