Jaaaa: Asterix & Obelix 2 på vej
Fra : Rhythm

Dato : 24-03-02 11:08

Yum yum, så er Asterix & Obelix 2 godt på vej.
Lækkert at de har fundet på at lave en spillefilm mere.
http://us.imdb.com/Title?0250223
Den ser jeg frem til som Asterix fan.

Mvh
Rhythm

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-03-02 15:54

Jeg glæder mig også, men jeg synes ikke den første var så god endda. Den var
ret ulækker! 2'eren kan blive bedre. Hvilke(n) historie(r) tager de og
bruger?

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Rhythm

Dato : 24-03-02 18:19

"Michael Lund Sørensen" <hold-diskutionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> skrev i en
meddelelse news:OMln8.431$_T4.30717@news010.worldonline.dk...
> [...]
var
> ret ulækker! 2'eren kan blive bedre. Hvilke(n) historie(r) tager de og

Jeg kan ikke huske hvad at tegneserie navnet var på det bind, men
det er den hvor at de tager til Ægypten, møder Cleopatra og hjælper en af
Miraculix´es gamle venner med at bygge et stort palads til hende.
Cæsar forsøger naturligvis at stoppe dem.
Det var et af de første albums i Asterix serien husker jeg, vist nok bind 2
eller 3.
Traileren er også ret morsom tiltrods af at dem der henvises til er i meget
elendig
kvalitet.

Mvh
Rhythm

Fra : Brian Nielsen

Dato : 24-03-02 19:30

> [...]
> Cæsar forsøger naturligvis at stoppe dem.
> Det var et af de første albums i Asterix serien husker jeg, vist nok bind

Bind 6 i den kronologisk korrekte rækkefølge.

/Brian