ASUS A7V333 og Logo
Fra : Sven

Dato : 24-03-02 03:36

Hej,
Hvordan ændrer man det logo den viser ved POST? Der ligger nogle logo'er på
CD'en, men intet om, hvordan man får den til at udskifte det. Jeg ville
ellers gerne lave mit eget

Ideer??

Sven

Fra : Thostrup

Dato : 24-03-02 10:47

Det står i min manual hvordan man gør, og det gøres med et program der
ligger på den medfølgende cd-rom til bundkortet.

Mvh

Thostrup

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 24-03-02 13:46

"Thostrup" <News@REMOVEthostrup.net> skrev i en meddelelse

> Det står i min manual hvordan man gør, og det gøres med et program der
> ligger på den medfølgende cd-rom til bundkortet.

og det program heder ?
side hvad i manualen ?

Jan Rasmussen

Fra : Sven

Dato : 24-03-02 20:01

> Det står i min manual hvordan man gør, og det gøres med et program der
> ligger på den medfølgende cd-rom til bundkortet.
>
> Mvh
>
> Thostrup

Du er noget heldig.
Måske du også vil oplyse, hvad programmet hedder, samt hvor i manualen det
står? Jeg har nu gennempløjet min manual, men intet står der om det

Sven

Fra : Thostrup

Dato : 24-03-02 22:27

Ja undskyld ... sad lige med en P4B manual ... men programmet bliver
automatisk indstalleret når man indstallere ASUS programmerne fra cd'en g
hedder ASUS MyLogo

ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/mb/sock478/p4b/p4b-105.pdf

side 108

Mvh

Thostrup

Fra : Sven

Dato : 25-03-02 16:02

"Thostrup" <News@REMOVEthostrup.net> wrote in message
> [...]
> hedder ASUS MyLogo
>
> ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/mb/sock478/p4b/p4b-105.pdf

Ok, det forklarer jo sagen. Det er ikke samme mobo som mit, og det
ASUSupdate-program virker ikke med et AMD mobo. Jeg har nu sendt en email
til ASUS.com.tw, men om de svarer ved jeg ikke.

Sven

Fra : Sven

Dato : 25-03-02 16:41

> Ok, det forklarer jo sagen. Det er ikke samme mobo som mit, og det
> ASUSupdate-program virker ikke med et AMD mobo. Jeg har nu sendt en email
> til ASUS.com.tw, men om de svarer ved jeg ikke.

Hmmm, det ville de godt. Nu har jeg det ASUSupdate program der skal til, så
nu kan jeg ændre mit boot-logo.

Er du interesseret i det, Jan R.?

Sven

Fra : Thostrup

Dato : 25-03-02 22:08

> Er du interesseret i det, Jan R.?
> --
>
> Mvh
> Sven

Det er jeg iøvrigt også ... vil gerne have et andet hvis ikke det samme
program kan bruges ... håber at få indstalleret min A7V 333 i morgen

Mvh

Thostrup