Re: Siemens S40 - noget negativt??
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 24-03-02 02:45

Der er også en anden ulempe ved denne telefon. Der er mange "bugs" i den, og
du kan komme ud for at din ind/udbakke pludselig forsvinder, eller at alarm
funktionen ikke virker en dag. Det er fordi den såkaldte software skal
opdateres. Det skal den bare rimelig tit hvis du spørger mig. Jeg har
afleveret den til Sonofon 2 gange. Hver gang tog det næsten 14 dage for dem
at opdatere softwaren. "Det tager højst et par dage..." sagde fjolserne i
butikken.

Jeg er ikke den eneste. Jeg kender 2 andre der har haft lign. problemer, og
har måttet indleverer den til software opdatering.

Med Venlig Hilsen
Jógvan Lindenskov