lokalnet poblemer i win98
Fra : Jørgen P

Dato : 24-03-02 02:17

jeg har problemer men min lokale netværk kan ikke engang es min egen
computer i "andre computer"
køre med tdcadsl forbindelse ovee ren switch (kort og switch er fra tdc)

jeg har før haft kontakt med mine ander computer på min lokale netværk
gennel Switchen men pluselig forsvandt min icon på min egen computer i
"Andre computer" jeg kan ikke en gang finde mig selv hvis jeg søger :((
havd er er galt med skitet

ps internet virker godt nok

Fra : Jørgen P

Dato : 24-03-02 09:55

Det var ZoneAlarm der skulle have en IP :)))

Fra : Alex Nielsen

Dato : 26-03-02 15:12

Hej

Har du husket at installere (Fil- og udskriftsdeling) i Netværks delen
ellers kan du ikke se den anden computer men det skal være på alle computere
ellers kan de ikke se hinanden ....

Ps. (NetBEUI) også ????

Mvh

Alex Nielsen