titel?
Fra : Michael Sørensen

Dato : 24-03-02 01:14

Kender nogen kunstneren på titlen Get into a groove

Min kæreste mener nemlig, at den har været brugt i stjerne for en aften, men
vi kan nu ikke komme på kunsteren.

På forhånd tak.

Fra : H.O.T

Dato : 24-03-02 01:38

"Michael Sørensen" <jm-s@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vi kan nu ikke komme på kunsteren.
>
> På forhånd tak.
>
> Kan ikke huske titlen, men det er et ældre Madonna nummer....
Henrik

Fra : Christian Paulsen

Dato : 24-03-02 06:18

> men

BINGO! Du har rent faktisk lige selv nævnt titelen. "Into The Groove" fra
filmen "Desperatly Seeking Susan" fra 1984.
Om den har været med DR1´s "Stjerne for en aften" aner jeg derimod intet
om - men den vandt i så fald ikke.

/christian p