Gæstebogen kan ikke bruges
Fra : Jette Nyvang Larsen

Dato : 24-03-02 00:57

Hej
Jeg har flyttet min hjemmeside (lavet i frontpage 2000) til en anden server
(free hosting) fordi, der var og er store problemer med at uploade. Nu
virker min side fint på den nye server - undtagen gæstebogen. Hvis man
skriver i den, sender det - og kommer ind på en side hvor der står hvad man
har skrevet og at man kan klikke tilbage til gæstebogen, så kommer der en
fejlmeddelelse om at siden ikke findes - hvorfor nu det.
Håber nogen vil hjælpe mig.
Jette

Fra : Camilla Scharff

Dato : 24-03-02 11:47

Hej Jette

Giv os et link, så er det lidt lettere at svare

Mvh. Camilla

Fra : Ulrik Friis

Dato : 24-03-02 12:45

"Jette Nyvang Larsen" <nyma@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (free hosting) fordi, der var og er store problemer med at uploade. Nu
> virker min side fint på den nye server - undtagen gæstebogen.

Antageligt fordi der ikke er FrontPage serverextensions på din nye server.
Gæstebog samt andre interaktive elementer i FrontPage virker ikke uden.

Ulrik
- fjern x i mailadresse ved direkte henvendelse

Fra : Jette Nyvang Larsen

Dato : 24-03-02 23:14

Hej
Jeg har nu fundet ud af, at det man skriver i gæstebogen kommer OK frem, men
hvorfor kommer der så en fejlmelding????
Adressen er http://www.clik.to/nyma
Jette

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-03-02 13:22

På confirmation siden er tilbage linket sat til:
http://nyma3.tripod.com/nyma3/vi_vil_gerne_vide.htm
Men det korrekte link skal være:
http://nyma3.tripod.com/vi_vil_gerne_vide.htm