Min norske side
Fra : Halvard

Dato : 23-03-02 22:39

Hallo på dere i Danmark!

Jeg er fra Norge i nord og lurer på hva mennesker på kontinentet mener om
min side? Litt ris og ros hadde vært veldig bra å ha.
Takk på forhånd!

Her er sida: http://hjem.sol.no/halvard_b

Mvh Halvard
--------------
halvard_b@hotmail.com
http://hjem.sol.no/halvard_b

Fra : Kasper

Dato : 23-03-02 22:54

"Halvard" <halvard_b@hotmail.com> wrote in message
> Hallo på dere i Danmark!
>
> Jeg er fra Norge i nord og lurer på hva mennesker på kontinentet mener om
> min side? Litt ris og ros hadde vært veldig bra å ha.
> Takk på forhånd!

OK! nu er det sku nok din skide norske spammer! lorte side, ! Kæft den er
for grim man! Du spammer jo kun for at få flere hits i en overgang intet
andet. Det trick er jo 1000 år gammelt! Lav en ordenlig side så kommer folk
også ind på den!

Fandme for lamt!

En klage sendt til din udbyder på news-abuse@nextra.no

!

Og jeg som troede svensker var slemme....

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-03-02 23:18

Sat, 23 Mar 2002 22:53:35 +0100, skrev "Kasper"
<kasperjensen@mail.dk>:

> [...]
>andet. Det trick er jo 1000 år gammelt! Lav en ordenlig side så kommer folk

Uanset om han har postet indlægget i par forkerte grupper, så
berettiger det ikke dig til at føre et sådant sprog.

>En klage sendt til din udbyder på news-abuse@nextra.no

Der er forhåbentlig ingen abusehandler, som reagerer p.gr.a. et
par enkelte fejlpostninger.

Fut: news:dk.admin.netikette
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Per

Dato : 25-03-02 07:42

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Det var dog et uhyggeligt sprog Kasper. Lige gyldigt hvad du mener så lad
os da bruge et kultiveret sprog herinde. Jeg græmmes lidt over at være dansk
nu. Egentlig burde du anmeldes til admin, men jeg bærer over med dig
dennegang.

mvh
Per

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Halvard

Dato : 24-03-02 09:19

Skjerp deg. Kom deg av internett hvis du skal oppføre deg sånn. Skjerp deg
for helvete.
Kasper du suger.