manglende servere rtcw
Fra : mha

Dato : 23-03-02 22:07

har originalt wolfenstein cd, når jeg logger på multiplayer er der
ca400 servere tilbage. da jeg begyndte, var der omkring ca 1000
er det et tegn på det er ved at være et gammelt spil

Fra : Rune Manscher

Dato : 24-03-02 15:06

"mha" <maggedutti@ofir.dk> wrote in message
> har originalt wolfenstein cd, når jeg logger på multiplayer er der
> ca400 servere tilbage. da jeg begyndte, var der omkring ca 1000
> er det et tegn på det er ved at være et gammelt spil

Tjaa, hvis folk havde haft noget fornuftigt at sige om det, havde de nok
svaret allerede d. 19., da du spurgte sidst.

*Rune

Fra : Thomas Hjort

Dato : 24-03-02 16:18

"mha" <maggedutti@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> har originalt wolfenstein cd, når jeg logger på multiplayer er der
> ca400 servere tilbage. da jeg begyndte, var der omkring ca 1000
> er det et tegn på det er ved at være et gammelt spil

Jeg har lagt mærke til det samme.
Jeg har holdt en pause på to mdr mht. rtcw.
Dengang var der markant flere servee end der er nu.

Mvh Thomas