Brænding af 800mb cd.
Fra : Jesper Elvang

Dato : 23-03-02 21:03

Hej er der nogen her der ved hvilket brænderprogram der kan tage 90min/800mb
cd'er??

Fra : Søren Bertelsen

Dato : 24-03-02 13:20

Den nye Nero Burning rom ....

Fra : Familien Rohde

Dato : 24-03-02 18:33

"Søren Bertelsen" <sb@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Den nye Nero Burning rom ....

Det program bruger jeg også - er der nogen der har et serienummer der virker
til version 5.5.7.8...? Jeg har fundet denne på nettet:
1505-0452-3818-6303-1257-2812 men den duer ikke.

Forresten - hvordan ændrer jeg en mp3 fil når den nu står i systemet som en
temp-fil? mp3-to-wave converteren kan ikke genkende formatet (men omvendt
kan jeg sagtens brænde den - og høre den på en normal cd).

Laver Nero selv mp3 filer om til Wave under brænding - nej vel?

Med venlig hilsen Søren Rohde
www.tech-care.dk/rohde

Fra : nikolaj borg

Dato : 24-03-02 18:59

"Familien Rohde" <fam_rohde@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Det program bruger jeg også - er der nogen der har et serienummer der
virker
> til version 5.5.7.8...? Jeg har fundet denne på nettet:
> 1505-0452-3818-6303-1257-2812 men den duer ikke.

Dette er ikke en warez-gruppe. Prøv andetsteds eller køb programmet - eller
en brænder, som er bundlet med Nero

> [...]
> kan jeg sagtens brænde den - og høre den på en normal cd).
>
> Laver Nero selv mp3 filer om til Wave under brænding - nej vel?

Det mener jeg faktisk, at programmet kan, hvis du sætter den til at brænde
en audio-cd, men det er ikke noget, jeg har prøvet. Iøvrigt vil jeg mene, at
denne diskussion hører hjemme under dk.teknik.* hierarkiet, ikke
dk.kultur.*, men det er jo en smagssag.

/Nikolaj

Fra : Familien Rohde

Dato : 25-03-02 18:59

"nikolaj borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

> Dette er ikke en warez-gruppe. Prøv andetsteds eller køb programmet -
eller
> en brænder, som er bundlet med Nero

De lyder rimeligt - hvilken warez gruppe anbefales? Jeg synes ikke at jeg
kan finde nogen danske?

Mvh. Søren Rohde

Fra : Jesper Elvang

Dato : 26-03-02 00:45

Ok jeg siger tak og håber det virker.

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 29-03-02 23:17

> De lyder rimeligt - hvilken warez gruppe anbefales? Jeg synes ikke at jeg
> kan finde nogen danske?

alt.dk.warez er ihvertfald en dansk...

/bjarke

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 29-03-02 23:18

> Laver Nero selv mp3 filer om til Wave under brænding - nej vel?

Jo det gør den faktisk !

/Bjarke