Training Day
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 23-03-02 22:08

Ku' den film _være_ mere intens ?

Hold da _op_, de spiller godt, alle folkene i den !

Jo mindre man ved om den, jo bedre.........men den holder....for hulen den
holder.

Thomas

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 24-03-02 00:35

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Ku' den film _være_ mere intens ?
>
> Hold da _op_, de spiller godt, alle folkene i den !
>
> Jo mindre man ved om den, jo bedre.........men den holder....for hulen den
> holder.

Det lyder som om du rent faktisk har det den denne gang, og jeg er ret
enig. Jeg synes den er rigtig fed.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 25-03-02 01:03

Joakim Lauridsen wrote in dk.kultur.film

> Det lyder som om du rent faktisk har det den denne gang,

Har hvad?

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 25-03-02 07:07

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> skrev i en meddelelse
> Joakim Lauridsen wrote in dk.kultur.film

> Har hvad?

En lille slå fejl, der gør en stor forskel. Der skulel have stået "set"
istedet for "det".