Ekstrem ringe køleropsætning?
Fra : Herold³

Dato : 23-03-02 21:20

Jeg sidder lidt og roder med et Asus P4E-T, en Molex Radial Fin, Socket 478,
Active Copper Core og hvad jeg mener er en 1.7 GHz P4.

For at komme til at montere køleren, har jeg været nødt til at pille et
påspændingsstativ af motherboardet, for derefter at bruge nogle underlige
plastikdutter til at sætte i de fire huller omkring CPU-soklen.

Det lader så til at køleren skal monteres på de fire dutter, men det virker
ikke som den mest stabile løsning, da køleren ikke sidder specielt fast.
Køleren skal monteres på det stativ det sidder på, og gør jeg dette, når den
ikke ned på CPU'ens overflade. Der er nogle skruer på stativet som muligvis
kan sænke det ned på CPU'en, men jeg kan ikke lige se at det er det de gør.

Her er et billede af køleren uden monteringsstativet:

http://www.molex.com/cmc_upload/0/000/0-9/541/intel.html

Hvad gør jeg? Lader plastikdutterne klare monteringen? (køleren kan godt
hives af)

Eller skal jeg se mig om efter en køler der kan klare opgaven bedre?

Fra : Herold³

Dato : 23-03-02 21:47

> Hvad gør jeg? Lader plastikdutterne klare monteringen? (køleren kan godt
> hives af)
>
> Eller skal jeg se mig om efter en køler der kan klare opgaven bedre?

Jeg skulle bare rode lidt mere med det, og en løsning åbenbarede sig :)

Undskyld ulejligheden.