Ny invitation :-) MOHAA
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 23-03-02 20:16

Router problemer var tilsyneladende årsagen til at jeg ikke kunne
hoste MOHAA..

Hvis nogen gider så kig forbi : 80.196.135.184

Og dø

--
Palle Hans Jensen

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 23-03-02 20:34

A dude from the usenet called Palle Hans Jensen <diesel@lazy.dk>
wrote:

>Router problemer var tilsyneladende årsagen til at jeg ikke kunne
>hoste MOHAA..
>
>Hvis nogen gider så kig forbi : 80.196.135.184
>
>Og dø

- Nogle gange må man sgu vente..

Hvis nogle er interesseret så sig lige til herinde.. Så skal jeg ikke
sidde og vente i timer

--
Palle Hans Jensen

Fra : Mogens

Dato : 23-03-02 21:02

On Sat, 23 Mar 2002 20:33:38 +0100, Palle Hans Jensen <diesel@lazy.dk>
wrote:

>Hvis nogle er interesseret så sig lige til herinde.. Så skal jeg ikke
>sidde og vente i timer

TIL

Har prøvet at connecte, men får server timeout

Mvh Mogens

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 23-03-02 21:33

A dude from the usenet called Mogens <moveng@portalen.no> wrote:

>TIL
>
>Har prøvet at connecte, men får server timeout

Sorry! Men jeg opdagede jo at jeg hurtigt kom til at glo alene på
banerne, indtil folk kom på...

Jeg logger lidt på igen... og ser hvad der sker

--
Palle Hans Jensen

Fra : Mogens

Dato : 23-03-02 21:46

On Sat, 23 Mar 2002 21:32:48 +0100, Palle Hans Jensen <diesel@lazy.dk>
wrote:

>Sorry! Men jeg opdagede jo at jeg hurtigt kom til at glo alene på
>banerne, indtil folk kom på...
>
>Jeg logger lidt på igen... og ser hvad der sker

Desværre. Jeg får stadig timeout. Prøvede for
3-4 minutter siden
Jeg prøver på 80.196.135.184 som du skrev.

Måske min udbyder ikke tillader den slags spil.
SOF og Red Faction virker ellers udemærket online.
Mystisk

Nå, måske slagter jeg dig en anden dag.

Mvh Mogens

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 24-03-02 17:29

A dude from the usenet called Mogens <moveng@portalen.no> wrote:

>Desværre. Jeg får stadig timeout. Prøvede for
>3-4 minutter siden
>Jeg prøver på 80.196.135.184 som du skrev.

- Og den er også god nok.. Men det går sgu ikke det med at sidde og
vente... Man føler sig en smule dum når man sidder og spiller alene...

- I aften kan være der bliver lidt skyderi..

>Måske min udbyder ikke tillader den slags spil.
>SOF og Red Faction virker ellers udemærket online.
>Mystisk

- Jo jo.. Har haft gang i den. Men der var mig der var utålmodig og
hoppede af.

>Nå, måske slagter jeg dig en anden dag.

- Come get some... =8^)

--
Palle Hans Jensen

Fra : Kurt Lund

Dato : 24-03-02 10:45

"Mogens" <moveng@portalen.no> skrev i en meddelelse

> TIL
>
> Har prøvet at connecte, men får server timeout
>
> Mvh Mogens
Hej Mogens

Har du slået din Firewall fra,
Kurt

Fra : SonofonoS

Dato : 24-03-02 12:15

Jeg er med på den i løbet af ugen. Jeg har jo påskeferie... Du kan bare
maile når der sker noget. De kommer jo lidt hurtigere frem end indlægene i
den her gruppe... :)

SonofonoS

Fra : DanZka

Dato : 25-03-02 14:01

hej Palle, jeg vil foreslå dig og sætte et IRC rum op eller noget i den stil
så du kan komme i kontakt med dem du vil spille med live.

--
DanZka - Tidligere "DaneZ"
ICQ: 148638695