Kawa
Fra : Søren Landström

Dato : 23-03-02 18:57

Hver gang jeg prøver at lave en "{" i en programlinie hopper curseren ned på
næste linie og skriver den. Er der en spciel grund til at den gør det.... og
kan man indstille Kawa så den ikke gør det?

Mvh.

Søren

Fra : Flemming Jensen

Dato : 23-03-02 20:35

On Sat, 23 Mar 2002 18:56:34 +0100, "Søren Landström" <n4v@post.dk>
wrote:

>Hver gang jeg prøver at lave en "{" i en programlinie hopper curseren ned på
>næste linie og skriver den. Er der en spciel grund til at den gør det.... og
>kan man indstille Kawa så den ikke gør det?

Prøv at se i DocJava:

http://nostromo.ikasths.dk/docjava

under:

"Forskelligt"->"IDE'er"->"Kawa"

Der beskriver jeg nogle af opsætningsmulighederne i Kawa, bla.
hvordan man får den til at sætte tuborg-paranteserne "ordentlig"

/Flemming Jensen

Fra : Søren Landström

Dato : 24-03-02 10:03

Det er en god side, som du har henvist mig til... lige hvad jeg har brug
for, men der stå så vit jeg kan se ikke noget om Kava.

Søren L

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 24-03-02 12:09

> Det er en god side, som du har henvist mig til... lige hvad jeg
> har brug for, men der stå så vit jeg kan se ikke noget om Kava.
>
> Søren L
Hej Søren

Hvis du bruger menuen ude til venstre og navigerer frem til forskelligt => IDE'er => Kawa, så vil du finde, hvad du leder
efter (ligesom Flemming sagde).

Hvis du ikke kan finde ud af det, er der her et direkte link til
Kawa siden .
http://nostromo.ikasths.dk/docjava/forskelligt/ideer/kawa/kawa.htm

--
Mikkel Bundgaard