Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gider du ikke sende de to nyhedsgrupper de~
Fra : Michael Tidemand

Dato : 23-03-02 17:58

Hej

Gider du ikke sende de to nyhedsgrupper der er gratis.

Mich

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-03-02 19:52

"Michael Tidemand" <michael.t.nielsen@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Gider du ikke sende de to nyhedsgrupper der er gratis.
>
> Mich

Øhh - jeg ved ikke om dit indlæg skulle have været sendt til nogen bestemt ?

NyhedsGRUPPER er ikke enten gratis eller ikke gratis ?

Der er derimod nyheds-SERVERE, der er gratis - f.x. har sunsite.dk de fleste
danske nyhedsgrupper gratis.

Men ellers kig på

http://freenews.maxbaud.net/

der er i hundredevis af gratis neheds-servere !

/Jan

Fra : Michael Tidemand

Dato : 23-03-02 19:54

ÆÆææhhh, Øøhhhh