Tilbage fra ferie :-)
Fra : Jette

Dato : 23-03-02 17:32

Hej alle

Så er jeg tilbage igen, efter en dejlig bilferie i det tyske og franske...
faktisk nåede vi helt ned til de dejlige strande ved sydfrankrig hvor
temperaturen på denne årstid er ligesom en maj-dag (dvs. én af dem uden
regn, hi!) herhjemme.

Vi har naturligvis også hentet vores misser hos "Kattepensionen i
København", som jeg fik anbefalet herinde ... et klart anbefalelsesværdigt
sted (endnu engang tak til Carina Mia Boese for det tip .

Da jeg ikke har modtaget mail fra nogen af Jer vedr. hjemmesiden, formoder
jeg det har fungeret uden problemer... eller hur?

I min søgen efter et digitalt kamera til min mor, faldt jeg over 10 gode råd
om fotografering, som jeg synes var rigtig gode, og som jeg tænkte at alle
vi kattefotografer kan have glæde af. Gå ind på http://www.familyphoto.dk/
og klik på linket under overskriften "10 gode råd til bedre billeder".

Ude er godt, men hjemme hos mine misser og alle Jer katteelskere er nu
BEDST!

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-03-02 17:55

Hej Jette

Velkommen hjem igen.
Det lyder til at have været en kanongod ferie, men hjemme hos de små
pelsklædte terrorister, det er alligevel nr. 1!!

mvh Eva

Jette <jni@omnix.dk> skrev i en news:a7iamr$1j5r$1@news.cybercity.dk...

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-03-02 14:37

Hejsa Jette

Velkommen hjem *S*
Godt og høre at det har været en dejlig ferie

Hilsen
Joan

Fra : Kate

Dato : 24-03-02 14:42

Hej Jette

Velkommen hjem til kulden
Håber du har haft en god ferie og at kattene ææææææælsker at komme hjem

Kate