MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
IRQ NOT LESS OR EAUAL.....................~
Fra : Jan

Dato : 23-03-02 14:17

Hej

Jeg har pludselig fået et mærkeligt problem.
Når jeg vil slukke min computer, så efter jeg har trykket på luk ned - får
jeg en blå skærm hvor der står noget med Irq Not Less or Equal osv....
Og nederst står der noget med ASPI.SYS og så en masse andet.

Hvad er galt og hvad kan jeg gøre ???

Jan

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 23-03-02 16:41

> Og nederst står der noget med ASPI.SYS og så en masse andet.
>
> Hvad er galt og hvad kan jeg gøre ???

Først: Skriv hvad det er for et styresystem.
ASPI.SYS har vist noget med CD-rom (brændere) at gøre. Så hvis
du har installeret et nyt brænderprogram, så prøv at afinstallere det,
eller find en opdateret version.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Jan

Dato : 23-03-02 21:12

Mit styresystem er Windows XP.

Hvad kan jeg gøre - har prøvet at installere den nyeste version 4.70 og jeg
får stadin:
Driver_Irq_Not_Less_Or-Equal og nederst på skærmen står der så noget med
Aspi.sys

Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-03-02 22:00

Sat, 23 Mar 2002 21:11:49 +0100, skrev "Jan" <jan@surfmail.dk>:

>Hvad kan jeg gøre - har prøvet at installere den nyeste version 4.70 og jeg
>får stadin:

Afinstaller den og gå tilbage til aspi4all.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 23-03-02 16:41

Hej

Jeg har haft samme problem, det kom da jeg installerede den nye aspi driver
4.7( såvidt jeg husker) problemet forsvandt da jeg afinstallerede driveren.

Steen Vinbæk