Blood In Blood Out - se den!!
Fra : Kong Kent

Dato : 23-03-02 13:25

http://us.imdb.com/Title?0106469

Den findes på DVD i en Spec.Ed. med "making of featurette" og dir.cut.
version

Især Making Of... er suveræn at se. Tænk, at de virkelig optog i San Quentin
fænglset, og det var rigtige fanger, og ikke skuespillere, der var
bipersoner og statister!! Det er skræmmende, og hold da K*** den film bliver
bare bedre og bedre for hver gang man ser den!

Viva Los Vatos Locos!

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Wolfgang

Dato : 23-03-02 14:36

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> wrote in message

> Især Making Of... er suveræn at se. Tænk, at de virkelig optog i San
Quentin
> fænglset, og det var rigtige fanger, og ikke skuespillere, der var
> bipersoner og statister!!

Ikke specielt nyskabende. Det gjorde Woody Allen allerede i 1969 med "Take
the Money and Run"

/w

Fra : Kong Kent

Dato : 23-03-02 14:49

> Quentin
>
> Ikke specielt nyskabende. Det gjorde Woody Allen allerede i 1969 med "Take
> the Money and Run"

Kunne ikke forestille mig Woody Allen kunne skabe bare nær den samme
spænding som Taylor Hackford og co. har gjort i Blood In Blood Out.

Fra : zcully

Dato : 23-03-02 19:17

Ja det er faktisk en ret fed film.
Havde egentlig ikke troet det vilde om den, men ændrede ret meget mening da
jeg endelig fik den set og ang. længden, så er den ikke et sekund for lang.

/Zcully

Fra : Kong Kent

Dato : 24-03-02 00:13

> [...]
da
> jeg endelig fik den set og ang. længden, så er den ikke et sekund for

Jeg kan godt love dig for at den ændrede mit liv markant i gymnasiet (gik
der fra 93-96). Mine kammerater (vatos) og jeg så filmen da den udkom på
video, og vi forgudede den fra første gang vi så den. Den nåede faktisk at
blive tygget igennem 2 gange på én dag (lejevideo, du ved - så er det med at
få presset så meget ud af den som muligt på 24 timer :))

Det gik så vidt, at vi var en 3 der med en passer (staves det så'n?) og
noget blæk sad og prak os selv i hånden, og fik 'tatoveret' V.L. i hånden.
Min 'tattoo' holdt faktisk i 3½ mdr., og min mor var bestemt ikke
begejstret! :(

Den dag i dag går jeg stadig med tanker om at få tatoveret V.L. i hånden, af
bar respekt overfor den uhørt fede film. Sad lige og genså den i formiddags,
og fandt én fejl ved DVD versionen:

Den er godt nok i dir.cut., og der er faktisk nogle ret fede ekstra scener i
dén version. MEN!, når de taler spansk er det ikke altid det er oversat til
engelsk (kun engelske undertekster). Har en, efterhånden vanvittigt
tyndslidt, VHS-version med danske undertekster, og her er ALT det spanske
oversat. Nu er det ikke noget problem for mig, idet jeg efterhånden har lært
alle de spanske passager udenad, og ved hvad de betyder. Men for en der ser
filmen for første gang uden de danske undertekster, må de spanske passager
være lidt irriterende, selvom der heldigvis ikke er så mange af dem.

Simon, Jefe!! :)

Fra : Per Kristensen

Dato : 25-03-02 08:26

> [...]
bliver
> bare bedre og bedre for hver gang man ser den!

Jeg har den også åp DVD, og det er efter min mening en af de absolut bedste
film, der nogensinde er lavet.