Medal of honor: Patch!!! MOHAA_UKUS_ONL~
Fra : David

Dato : 23-03-02 13:19

MOHAA_UKUS_ONLY_patch111v9safedisk.exe (15.3MB)

Såvidt jeg kan se står der ONLY ud for UK og US . Det plejer at være UK for
europa, ik?
Altså europa versioner er indbefattet i begrebet UK (United Kingdom), ik?
Bare så jeg kan installere den patch uden nervøsitet!!
Det gør mig bare lidt nervøs alligevel at den OGSÅ er til US versioner .
Skal/kan man vælge hvilken version af patchen man vil patche med når jeg
kører den (MOHAA_UKUS_ONLY_patch111v9safedisk.exe (15.3MB)?
-
david

Fra : Rune Manscher

Dato : 23-03-02 15:06

"David" <daan@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Skal/kan man vælge hvilken version af patchen man vil patche med når jeg
> kører den (MOHAA_UKUS_ONLY_patch111v9safedisk.exe (15.3MB)?

Dunno, men vær opmærksom på, at dine savegames ikke kan bruges efter du har
opdateret.

*Rune

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 23-03-02 15:17

A dude from the usenet called "Rune Manscher" <manscher@hotmail.com>
wrote:

>Dunno, men vær opmærksom på, at dine savegames ikke kan bruges efter du har
>opdateret.

Og jeg kan tilsyneladende ikke hoste spil mere efter at jeg har
opdateret.... Kan selvfølgelig være et tilfælde, men det er
nærliggende!

--
Palle Hans Jensen

Fra : David

Dato : 23-03-02 16:27

> Dunno, men vær opmærksom ......

Hvad betyder Dunno???
-
david

Rune Manscher <manscher@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a7i22o$17dn$1@news.cybercity.dk...

Fra : Rune Manscher

Dato : 23-03-02 16:41

> Hvad betyder Dunno???

Meget doven sammentrækning af Don't Know... Det skal ikke ske igen

*Rune

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 23-03-02 16:41

> Hvad betyder Dunno???