MS Windows
briani 27239
folder / design
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 23-03-02 12:28

Hej NG

Hvis jeg tilpasser en mappen, f.eks. med et baggrundsbillede - bobler.bmp
Hvor gemmer den så disse indstillinger ? - har kigget i reg.basen uden held.
Og kan jeg så i givet fald oprette en mappe med samme design ? helst
automatisk.
mvh
thomas j.

Fra : Leony

Dato : 23-03-02 14:42

"Thomas Jørgensen" <tjodense@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
held.
> Og kan jeg så i givet fald oprette en mappe med samme design ? helst

Virker det ikke med "brug disse indstillinger for alle mapper".

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 24-03-02 07:35

Jo, så gøres det for alle mapper, og jeg vil gerne kun have udskiftet
baggrundsbilledet for en enkelt mappe som jeg selv opretter.
vh
thomas