Hjemmeside, Gæstebog
Fra : Søren Hansen

Dato : 23-03-02 12:30

Hej!
Er der nogle der kan forklare, hvordan jeg får lavet en gæstebog til
min hjemmeside? Det jeg kunne tænke mig er at man på en side udfylder
en formular, som bliver sendt til mig, hvor de oplysninger automatisk
bliver overført til gæstebogen. Jeg har ikke så stor erfaring med at
lave hjemmesider. Det program jeg bruger er Publisher 2002.

Mvh.
Søren

Fra : Søren Blom

Dato : 23-03-02 14:00

"Søren Hansen" <s-n-h@get2net.dk> skrev i
> Hej!
> Er der nogle der kan forklare, hvordan jeg får lavet en gæstebog til
> min hjemmeside?

Hvad du selv vil lave en gæstebog helt fra bunden af, så skal du igang med
at lave noget programmering med Databaser osv. Hvilket du kun kan komme til
hvis du har et web-hotel hvor der enten er understøttelse for PHP eller ASP
plus f.eks. MySQL hvilket der som regel er på web-hoteller

Hvad med at bruge en af de præfabrikeret gæstebøger der findes rundt
omkring, er helt sikke på at get2net.dk også har en du kan bruge på dit
site, ellers kan jeg anbefale http://www.alxnet.com

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : jopa

Dato : 23-03-02 14:05

"Søren Hansen" skrev .
> Hej!
> Er der nogle der kan forklare, hvordan jeg får lavet en gæstebog til
> min hjemmeside?

Der findes masser af gratis gæstebøger på nettet. Eneste ulempe kan være at
de hentes eksternt da de ligger på anden server end din egen.
Søg evt efter Guestbooks (staves vist sådan )

Hvis du kan køre PHP kan du snilt lave en selv evt som den jeg har.
Kan checkes på nedenstående

--
jopa
www.jp-web.dk