MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ang ADSL
Fra : Søren Christensen

Dato : 23-03-02 10:45

HEJ NG!

Jeg har fået mig en ADLS forbindelse men første gang min computer starter op
efter har været slukket kan mit modem (Intel 3200) ikke komme på nettet. Den
står hele tiden og siger "training" men genstarter jeg computer går der 10
sek og så siger den "trained" og er på! Hvorfor gør den det og hva gør jeg?

Mvh Søren

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-03-02 11:29

"Søren Christensen" <master.clio@12move.dk> wrote in message

> [...]
> står hele tiden og siger "training" men genstarter jeg computer går der 10
> sek og så siger den "trained" og er på! Hvorfor gør den det og hva gør

Nu bliver jeg nysgerrig..

JEg kan se du sender fra en tiscali ADSL. Men tiscali levere da svjv ikke et
"Intel 3200"

Det lyder lidt mystisk, men kan evt være noget med dine IP instillinger,
eller interfase på computeren. Hvilket interfase er modemmet tilsluttet
computeren?

Fra : spokie

Dato : 23-03-02 12:14

> Det lyder lidt mystisk, men kan evt være noget med dine IP instillinger,
> eller interfase på computeren. Hvilket interfase er modemmet tilsluttet
> computeren?

Hvad er interfase for en fætter??
Undskyld men jeg er newbie?

Jeg får også snart adsl bare for at være nysgerrig

Fra : Søren Christensen

Dato : 23-03-02 13:02

Interface? Jeg er lidt ny idet det. Men det er tilsluttet et USB stik...
Hvor ser jeg IP indstillingerne?

Mvh SC

Fra : Søren Christensen

Dato : 23-03-02 13:00

Hmm det er da ihvertfald sådan et modem der står på min computer og lyser
grønt til mig lige nu... Så det ville jeg mene de gør...
Iøvrigt jeg har lige siddet og spillet red faction via nettet... Hva betyder
Ping? Det står alle vegne i forbindelse via servere...

Mvh Søren Christensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-03-02 15:01

> Hmm det er da ihvertfald sådan et modem der står på min computer og lyser
> grønt til mig lige nu... Så det ville jeg mene de gør...

Det var da godt at det virker nu, men du sagde du havde problemer når du
starter op. Det kan måske våre fordi der er problemer med USB porten, hvem
ved.

Måske ved de noget i de interne nyhedsgrupper hos Tiscali?

Men jeg kender altså ikke det modem du snakker om..

> Iøvrigt jeg har lige siddet og spillet red faction via nettet... Hva
betyder
> Ping? Det står alle vegne i forbindelse via servere...

Ping, det betyder forbideles kvaliteten til serveren. Jo lavere, jo bedre.