Bortgives : ca. 30 sugemaller (København Ø~
Fra : Kim

Dato : 23-03-02 09:14

Hej.

Vi har ca. 30 "alm" sugemaller tilovers i vores lille 54L akvarie.
Sugemallerne er unger, og ca 2.5cm lange.

Hvis der er nogen der er interreseret i at få nogle, kan de afhentes i
København Ø, imorgen søndag...

Send en mail hvis du er intereseret !

Mvh. Kim Kristensen, København Ø.

Fra : RasMus

Dato : 23-03-02 20:11

Jeg kan godt tænke mig at have 10-15 stk. da jeg har meget plads i min 250 l
akv. Der er kun 20 neonfisk og et par mollinesia tilbage i den.

Rasim
ps.
Hvad tid skal jeg komme forbi.
Jeg bor på Frederiksberg