Åbne andet websted når man automatisk går ~
Fra : Kim Bach

Dato : 23-03-02 09:02

Jeg vil gerne lave så når man går ind på mit ene websted, så åbner mit andet
websted automatisk også, hvordan dælen laver man dette.

Venligst Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-03-02 09:41

Sat, 23 Mar 2002 09:01:50 +0100, skrev "Kim Bach" <(Fjern
dette)Kim@afro.dk>:

>Jeg vil gerne lave så når man går ind på mit ene websted, så åbner mit andet
>websted automatisk også, hvordan dælen laver man dette.

<head>
<script type="text/javascript">
<!-- START HIDE
window.open("ny_side.html","SS5","top=0,left=0,width=,height=,buttons=yes,scrollbars=yes,locati
on=yes,menubar=yes,resizable=yes,status=yes,directories=yes,toolbar=yes");
// STOP HIDE -->
</script>

Den knækkede linje skal stå på en linje.

Se evt. min hjemmeside under popupvinduer for andre muligheder.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Kim Bach

Dato : 23-03-02 21:55

> [...]
rollbars=yes,locati
> on=yes,menubar=yes,resizable=yes,status=yes,directories=yes,toolbar=yes");
Jeg kan saktens få den til at starte et nyt vindue, med denne kode, men der
hvor der står "ny_side.html" har jeg sat www.mitwebsted.dk ind, men det
kommer ikke frem... Hvad er det jeg gør forkert...???

Venligst Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-03-02 22:15

Sat, 23 Mar 2002 21:54:54 +0100, skrev "Kim Bach" <(Fjern
dette)Kim@afro.dk>:

>Jeg kan saktens få den til at starte et nyt vindue, med denne kode, men der
>hvor der står "ny_side.html" har jeg sat www.mitwebsted.dk ind, men det
>kommer ikke frem... Hvad er det jeg gør forkert...?

Har du husket at skrive http://www.mitwebsted.dk ?

Ellers må du komme med et link til siden, hvor fejlen optræder
ellers er det umuligt at svare på.

Fra : Kim Bach

Dato : 24-03-02 11:49

> Har du husket at skrive http://www.mitwebsted.dk ?