HJÆLP
Fra : Dan Rasmussen

Dato : 23-03-02 00:36

Skulle der værer nogle der kender en sang der handler om en der synger om
hvor mange menesker der døede i de forskellige krige det er nærmest en
fortælling hvor der bliver nævnt en masse byer.
på forhånd tak

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-03-02 01:59

Dan Rasmussen <dsl69441@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a7gf38$2f8n$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> hvor mange menesker der døede i de forskellige krige det er nærmest en
> fortælling hvor der bliver nævnt en masse byer.
______________

Kender godt sangen som er ret god og jeg har prøvet at lede efter den ved at
skrive en masse lande-navne og people og tousand, men det er umuligt at få
noget frem som kan bruges. Derfor lige lidt flere oplysninger til andre, som
måske kan hjælpe.

Igennem hele sange nævnes der forskellige lande og derefter siges der XXXX
tousand pople (alt dette siges kun - det synges ikke) og når man har nævnt
en masse lande og hvor man som er omkommet syngen man et omkvæd. Sådan
fortsætter hele sangen. Lige et eksempel på hvad jeg mener. De kunne f.eks.
synge/sige dette:

DETTE SIGES:
Vietnam 50 tousand people - Korea 100 tusand people - Germani 75 tousand
people

Herefter synges omkvædet - herefter nævnes andre lande og derefter omkvædet
igen o.s.v.

Hilsen åge

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 23-03-02 03:11

"Dan Rasmussen" <dsl69441@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor mange menesker der døede i de forskellige krige det er nærmest en
> fortælling hvor der bliver nævnt en masse byer.

Den hedder " A summer prayer for peace"
Fra albummet "Sunshine" part II med The Archies

---------------------------
A Summer Prayer For Peace
(Barry)

spoken:
Voice 1: Indonesia
Voice 2: 112 million
Voice 1: United Kingdom
Voice 2: 55 million
Voice 1: California
Voice 2: 18 million
Voice 1: Laos
Voice 2: 2 million

sung:
Chorus:
Three billion people together forever
Three billion people sing a summer prayer for peace

spoken: Voice 1: France
Voice 2: 50 million
Voice 1: Japan
Voice 2: 101 million
Voice 1: Australia
Voice 2: 12 million

sung:
Verse 1:
Oh look, look around you
See what we have done?
Where's the world that God intended with love for everyone?

(repeat chorus)

spoken:
Voice 1: South Africa
Voice 2: 19 million
entoned:
Sing!
spoken:
Voice 1: Canada
Voice 2: 20 million
Voice 1: Mexico
Voice 2: 47 million
Voice 1: Russia
Voice 2: 237 million
Voice 1: Ireland
Voice 2: 2 million
Voice 1: New York
Voice 2: 18 million
Voice 1: Illinois
Voice 2: 10 million
Voice 1: China
Voice 2: 732 million people

sung
Verse 2:
Sing, oh sing of freedom
Sing a song of joy
Altogether makin' better what some would destroy

(repeat chorus)

Choir:
How will it end?...(repeat through recitation below)

spoken:
Voice 1: North Vietnam
Voice 2: 16 million
Voice 1: South Vietnam
Voice 2: 17 million
Voice 1: The Netherlands
Voice 2: 12 million
Voice 1: Greece
Voice 2: 9 million
Voice 1: Texas
Voice 2: 10 million
Voice 1: Israel
Voice 2: 2 million
Voice 1: Sweden
Voice 2: 8 million
Voice 1: Egypt
Voice 2: 32 million
Voice 1: East Germany
Voice 2: 16 million
Voice 1: Italy
Voice 2: 10 million
Voice 1: India
Voice 2: 523 million
Voice 1: Cuba
Voice 2: 8 million
Voice 1: Washington, D.C.
Voice 2: 3 million people

Choir:
Amen

spoken: For all
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk