ASUS A7V333 - USB2.0 ??
Fra : Sven

Dato : 23-03-02 00:31

Hej.
Hvor kan jeg finde drivere til min Windows XP Pro, der vil virke med USB2.0?
Jeg har installeret de drivere der er på ASUS cd'en, men jeg får
This device cannot start. (Code 10) og så et gult udråbstegn.

Sven

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 23-03-02 10:31

"Sven" <sven@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har installeret de drivere der er på ASUS cd'en, men jeg får
> This device cannot start. (Code 10) og så et gult udråbstegn.

Jeg oplevede det samme, og da jeg ikke ejer et eneste stykke
usb hardware disablet jeg usb2.0 med en jumper USB2.0_EN
(sidder på linje med onboard audio jumper)

Jan Rasmussen

Fra : R. A. Nielsen.

Dato : 23-03-02 14:22

"Jan Rasmussen" <fakemail@privat.dk> skrev:

> Jeg oplevede det samme, og da jeg ikke ejer et eneste stykke
> usb hardware disablet jeg usb2.0 med en jumper USB2.0_EN
> (sidder på linje med onboard audio jumper)

Det lyder da ikke alt for lovende, jeg forventer meget af USB 2.0.
Så meget at jeg lige har købt mig en ny USB scanner der er USB
1.1 og 2.0 ready. Derfor skulle mit kommende MOBO da gerne
kunne køre USB 2.0 uden problemer!

PS. Jeg skal nu heller ikke have et Asus MOBO inden for dørene.

--
Venlig Hilsen: Rasmus.
Info om vandkøling af computere:

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 23-03-02 22:08

> [...]
> Jeg har installeret de drivere der er på ASUS cd'en, men jeg får
> This device cannot start. (Code 10) og så et gult udråbstegn.

Jeg har lige fået USB2.0 installeret med denne driver
fra VIA
http://downloads.viaarena.com/drivers/others/VIAUSB2V2_0_2.zip
Husk at læse USB2Readme.doc filen

Asus henviser til VIA for updatet driver, det er bare for sløvt
et de ikke selv har den på deres site under A7V333 Driver

Jan Rasmussen

Fra : Sven

Dato : 24-03-02 00:32

Hej Jan.
Mange tak. Nu virker den!!!!
Jeg er nemlig på jagt efter en USB2.0 scanner, og så skulle porten jo gerne
virke

Sven