Dise'e nye taske.
Fra : Ann K

Dato : 22-03-02 23:26

Jep... indrømmer det med det samme... Jeg har brugt en formue på at
indkøbe noget helt skørt til min vaps!
Fra i søndags har Dise været den lykkelige ejer af sin egen, fine, røde
rygsæk (eller "kløv", som de siger i Norge)...
Det er simpelthen en genial indretning Når vi nu er på tur eller til
træning har vi altid udstyr, vand og guf med + mobil, pung, nøgler,
osv... ialt kan hun bære 1½ - 2 kg - og måske mere, men jeg vil ikke
overanstrenge hende... Og jeg er fri for at bære på noget (hvilket er
skønt, når man har en dårlig ryg )
Rygsækken forhindrer hende ikke i at bevæge sig frit i skoven eller ved
stranden... og møder vi legekammerater, så er den nem at fjerne med et
hurtigt snuptag...
Og så får hun masser af opmærksomhed fra alle de mennesker, vi møder...
Hvilket jo bare forstærker hende i at rygsækken er alletiders
Hun er så glad for den, at hun af sig selv er begyndt at puffe til den,
når jeg gør klar til luftetur... Sjovt nok, for hun har aldrig skubbet
til sin snor tidligere - men rygsækken, dén vil hun altså have med

Mvh Ann

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 23-03-02 19:35

Hej Ann

Hvor har du købt den??? Og hvordan vænnede du Dise til at gå med den??

KH
Søs

Ann K <tsars@os.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:a7gb2s$rdi$1@sunsite.dk...

Fra : John

Dato : 23-03-02 20:48

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:a7gb2s$rdi$1@sunsite.dk...
> [...]
> når jeg gør klar til luftetur... Sjovt nok, for hun har aldrig skubbet
> til sin snor tidligere - men rygsækken, dén vil hun altså have med

Hej Ann.

Hvad er prisen for sådan en rygsæk og hvor kan man købe den ?.

Den kunne være praktisk ved lange ture og da også når man går efter
morgenbrød sammen med labsen... ;).

Nethilsen
John & lab-x.
www.nethundeguiden.dk

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 23-03-02 20:58

Hej John

Mens jeg ventede på Ann's svar var jeg lidt på nettet. På
http://www.hundensnetbutik.dk/ kan du finde sådan en saddeltaske - jeg har
lige købt to til mine (uf -jeg er ruineret nu) - og den koster små 400 kr.
for de små modeller.

KH
Søs

John <fox_one@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a7im4k$1vk4$1@news.cybercity.dk...

Fra : Ann K

Dato : 24-03-02 00:03

Hejsa.
Undskyld at I måtte vente på mit svar (vi havde middagsgæster ), men
dejligt at I så selv kan hitte ud af, hvor rygsækken kan købes...
Ti hi... Jeg har netop købt rygsækken hos Hundens Netbutik
I søndags var vi til agility-for-sjov-stævne og der havde firmaet en
stand...
Flere var interesserede og mange prøvede da også rygsækken på hunden...
De fleste hunde reagerede på at have noget over deres ryg - alt lige fra
at stå _helt_ stille og nægte at røre sig, til irriteret snurren rundt,
snappen efter tingesten og en enkelt ligefrem at snappe efter ejeren!
Nogle hunde bakkede simpelthen om bag ejerens ben - det dér var _for_
skummelt!
Og nu blærer jeg mig ;) Dise snusede først til tasken, så gav jeg hende
den på, gav en god guf, tilpassede remmene, ny guf... Og så gik Dise
ellers parade og reklametur gennem hele ridehallen, som om hun da altid
havde haft en rygsæk
Måske gik det så nemt, fordi hun er vant til at have sele på? Princippet
i fastgørelsen af rygsækken minder jo en del om selen... Hmmm - på den
anden side, så har Sif heller ikke noget imod at få tingesten spændt på,
men hun er jo også trænet til at have et dækken over sig, såeee...???
Men jeg må indrømme at tasken virker forbistret _lille_, når Sif har den

Iaf så håber jeg da at du, Søs, vil få lige så megen glæde af taskerne
som jeg har!
Pengene er IMHO givet godt ud

Mvh Ann

Fra : John

Dato : 25-03-02 23:20

Hej Søs.

Tak for oplysningerne. Lidt "vovede" pris, men set i lyset
af hvor brugbar den kan være, så har den pris nok hurtig tjent sig hjem.

Vh, John - som højst tænkeligt er lidt fattigere en af dagene ;).

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-03-02 08:11

> Jep... indrømmer det med det samme... Jeg har brugt en formue på at
> indkøbe noget helt skørt til min vaps!

Ja se .. her indrømmer du at du har begået noget skørt .. og ikke nok
med det du lokker os andre til at gøre det samme ..

Alle tiders ide du har fået og jeg og wupper på helt sikkert have en
af slagsen, så den bliver bestilt i løbet af ugen .. det er nemlig
lige hvad jeg i mange år har ønsket mig til Sandra men nu bliver det
så Wupper der får glæde af den ..

Tak for ideen og godsøndagshils fra Ami