Deling af ISDN mellem 2 pc'er
Fra : Glavind

Dato : 29-01-01 21:33

Hej.
Kan man dette (ja, sikkert, det er nok bare mig som er dum).
Har Windows 98 SE på begge maskiner. Har prøvet at installere Deling af
internet, men så ryger forbindelsen mellem maskinerne.
Hvad skal der til.
M.v.h.
Glavind

Fra : Leon Jessen

Dato : 29-01-01 21:54

Se på min homepage (står i signaturen)

Hardware -> Delt internet

Det burde kunne hjælpe

Leon I. Jessen
E-mail: Leon_Jessen@mail1.stofanet.dk
Homepage: http://home1.stofanet.dk/Leon.I.Jessen

Glavind <glavind@cyberdude.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Erkd6.25$EW6.5634105@news.mobilixnet.dk...

Fra : Frans Jensen

Dato : 29-01-01 22:01

On Mon, 29 Jan 2001 21:32:43 +0100, "Glavind"
<glavind@cyberdude.com> wrote:

> [...]
>Har Windows 98 SE på begge maskiner. Har prøvet at installere Deling af
>internet, men så ryger forbindelsen mellem maskinerne.

lyder mystisk

>Hvad skal der til.

deling af Internet skal laves på den PC som er forbundet til din
ISDN forbindelse, når du installerer Deling af Internet
bliver du bedt om, at sætte en diskette i a-drevet,
den fil (program) som bliver lagt på disketten skal installeres
på den anden PC, genstart begge maskiner så burde det køre

PS. hvis netværket ikke fungerer kan man måske få det til at
fungere igen ved at "fjerne" netkortet (kontrolpanel/tilføj-fjern
hardware) genstarte maskinen og geninstallere netkortet.

--
linuxsiden er opdateret
http://home10.inet.tele.dk/f_jensen/linux.htm

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 29-01-01 22:27

Hej Glavind

"Glavind" <glavind@cyberdude.com> skrev i en meddelelse
> Kan man dette (ja, sikkert, det er nok bare mig som er dum).
> Har Windows 98 SE på begge maskiner. Har prøvet at installere Deling af
> internet, men så ryger forbindelsen mellem maskinerne.

Leon har lavet en kopi af min side om ICS, se originalen her:
http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/

--
Mvh Barne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Bootable CD-ROM, Fjernstyring med VNC m.m.:

Fra : Leon Jessen

Dato : 29-01-01 22:37

Bjarne Duelund <_X_duelund@danbbs.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Seld6.16734$fa3.840770@news010.worldonline.dk...
> Leon har lavet en kopi af min side om ICS, se originalen her:
> http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/

Håber det er iorden jeg angiver kilde og henvisning. Ellers må du sige
til, så skal jeg nok fjerne det...

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 29-01-01 22:42

Hej Leon

"Leon Jessen" <Leon_Jessen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nyhedsmeddelelse:Seld6.16734$fa3.840770@news010.worldonline.dk...
>
> Håber det er iorden jeg angiver kilde og henvisning. Ellers må du sige

Jeg har ikke noget imod at du på din side referer til min side med
henvisning og kildeangivelse, men du burde ikke reklamere for den
som en du selv har lavet.