MS Windows
briani 27239
Twain
Fra : Lightyear

Dato : 22-03-02 22:51

Hvordan kommer jeg en Twain_32 dll indlæsningsfejl til livs uden at
geninstall win 98 SE, fejlen opstår når jeg prøver at scanne - har
prøvet at geninstall. scanner software

http://www.kandu.dk/

Fra : ole

Dato : 22-03-02 23:18

Jeg synes ikke din underskrift lever op til hvad du siger !!

K. H.
Ole

Hvis du vil have hjælp må du også give fornødne oplysninger> "Vejen til en
hurtig løsning"
Scannertype/port/cpu/ram osv.

Mvh.
Ole