MS Windows
briani 27239
"pynt" til Explore?
Fra : E.G.C.

Dato : 22-03-02 22:37

Hej!
Ved nogen hvor det er at man downloade "Pynt" til Explore, altså en kulørt
"ramme" istedet for den grå baggrund med værktøjslinien og adr.feltet?

Mvh.

Ester C

Fra : Klitgaard

Dato : 22-03-02 22:44

Prøv http://www.hotbar.com/

--
....Klitgaard

Fra : jæver

Dato : 22-03-02 23:24

> Prøv http://www.hotbar.com/

Fyldt med spyware.

Fra : E.G.C.

Dato : 22-03-02 23:54

Tak for alle svar. Det var da interessant.

Mvh.

Ester C

Fra : Klitgaard

Dato : 23-03-02 17:38

"jæver" <jaever60@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fyldt med spyware.

Jeps, men der er pynt

--
....Klitgaard

Fra : E.G.C.

Dato : 23-03-02 19:17

"Klitgaard" <na@na.dk> skrev i en meddelelse

> "jæver" <jaever60@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeps, men der er pynt
>
> --
> ...Klitgaard

Er der nogle "farlige" spyware og hvad mener man sådan helt exakt med det
ord.

MVH.

Ester C

Fra : Michael Bach

Dato : 23-03-02 09:51

> Prøv http://www.hotbar.com/
>
> --
> ...Klitgaard
>
> ----------------------------
Det var da et sjovt lille program.Har nu taget mig selv i at sidde at lege
med det i en time.

Mvh Michael Bach.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 22-03-02 23:15

http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/Download/tbwlpapr.exe

--
Henrik

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-03-02 10:29

"Henrik K Hansen" <lr7zdtx3pidvbrl001@sneakemail.com> skrev i en
meddelelse
rver.myftp.org...

> http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/Download/tbwlpapr.exe
>
> --

Virker ikke hos mig. Jeg har IE 6, og der kommer ikke noget nyt faneblad
under funktioner med titlen Toolbar Wallpaper.

--
/Karsten Jensen

Please remove "1" when replying by email.

Fra : E.G.C.

Dato : 23-03-02 19:15

"Karsten Jensen" <eutykus1paulus@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> --
> /Karsten Jensen
>
> Please remove "1" when replying by email.

Jeg kunne heller ikke få noget ud af det, men ved muligvis ikke hvordan man
bruger det! Så hvis du kan beskrive det med flere ord så---

Mvh.

Ester C

Fra : El Capitano

Dato : 23-03-02 19:40

Jeg ville også lige prøve det og det virker heller ikke hos mig i Win XP Pro
DK med IE 6.0
Venlig hilsen
EC

Fra : E.G.C.

Dato : 23-03-02 19:55

"El Capitano" <elcapitano@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville også lige prøve det og det virker heller ikke hos mig i Win XP
Pro
> DK med IE 6.0
> Venlig hilsen
> EC
Nu virker det hos mig. Jeg har ex6 Jeg slettede toolbar i "tilføj/fjere" og
pakkede ud igen og installerede og så var den hjemme men husk at genstart så
er fanebladet der "i funktioner" kik efter under Win update.

Mvh.

Ester C

Fra : El Capitano

Dato : 23-03-02 20:39

Tak for hjælp Ester
Så virker den også hos mig
God weekend
Bjarne
EC

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 23-03-02 10:55

Karsten Jensen, du skrev:

> Virker ikke hos mig. Jeg har IE 6, og der kommer ikke noget nyt faneblad
> under funktioner med titlen Toolbar Wallpaper.

Det virker fint her med IE6, du har vel genstartet IE.

--
Henrik

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-03-02 11:05

"Henrik K Hansen" <lr7zdtx3pidvbrl001@sneakemail.com> skrev i en
meddelelse
rver.myftp.org...

> Det virker fint her med IE6, du har vel genstartet IE.

Undskyld jeg var lidt hurtig. Det skulle jo lige konfigureres. Fint
lille program

Mvh

Karsten Jensen

Fra : Madsen

Dato : 23-03-02 16:30

E.G.C. skrev:

> Ved nogen hvor det er at man downloade "Pynt" til Explore, altså
> en kulørt "ramme" istedet for den grå baggrund med værktøjslinien
> og adr.feltet?

Lav den selv, men det kommer selvfølgelig an på hvilken version af
Windows du sidder med, men WinXP og TweakUI til WinXP har en
mulighed for at skifte udseende på Internet Explorer og Explorer.
<http://www.wol.dk/~hijklm/winxp/ie6/baggrund.gif>

Madsen.

Fra : E.G.C.

Dato : 23-03-02 19:16

> [...]
> Windows du sidder med, men WinXP og TweakUI til WinXP har en
> mulighed for at skifte udseende på Internet Explorer og Explorer.

Hvad med Win ME?

MVH.

Ester C

Fra : Madsen

Dato : 24-03-02 00:12

E.G.C. skrev:

> Hvad med Win ME?

Ja, hvad med den?

Madsen.

Fra : E.G.C.

Dato : 24-03-02 00:58

> Ja, hvad med den?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Troede ikke det virkede i ME, men det var mig der ikke forstod det, men det
gør jeg nu, det virker Tak.

Mvh.

Ester C.

Fra : Madsen

Dato : 24-03-02 00:58

E.G.C. skrev:

> Troede ikke det virkede i ME, men det var mig der ikke forstod
> det, men det gør jeg nu, det virker Tak.

Nå ok og velbekom.

Madsen.

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 24-03-02 18:03

"E.G.C." <kaninen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Ved nogen hvor det er at man downloade "Pynt" til Explore, altså en kulørt
> "ramme" istedet for den grå baggrund med værktøjslinien og adr.feltet?

For å pynte hele win xp: www.themexp.org
Hilsen Thore Øivind