Quake3 : Urban Terror hjælp!
Fra : Dopedog KDC

Dato : 22-03-02 22:12

Hej guys (og girls :))

Jeg har netop hentet Urban Terror modden til Q3 men når jeg går ind og
vælger PLAY ONLINE, vælger INTERNET og vælger REFRESH LIST, ja så sker der
ikke en dyt!

Jeg kan heller ikke skrive en server ip ind selv (hvor sku' man skrive den
henne ... ?)

Jeg kan GODT lave en server ..

Hvad kan problemet være?

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Søren R

Dato : 23-03-02 03:54

"Dopedog KDC" <ronnie.drengen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> ikke en dyt!
>
> Jeg kan heller ikke skrive en server ip ind selv (hvor sku' man skrive den

Jeg må sige at jeg ikke kan forklare dig hvad der er i vejen, men det er tit
folk brokker sig over netop det du gør.

Prøv i stedet at bruge The all seing eye, eller GameSpy til at finde servere
med. Det er meget hurtigere og meget nemmere.

www.gamespy.com (tag 3D versionen).

Har ikke lige url til ASE, men søg på Google, så finder du det nok :)

Det er forsøget værd. Urban Terror er STORT :D

Fra : Dopedog KDC

Dato : 23-03-02 10:48

Ok thanks ...

Nu har jeg så downloaded the All-Seeing Eye (spooky name eh?) men når jeg
vælger URBAN TERROR og refresh list, finder den IKKE nogen servere!! ARGH!!

Ska jeg bare downloade gamespy oder was? :)

-Ronnie

Fra : Lars Varming

Dato : 23-03-02 11:44

Har du en firewall kørende?

Fra : Søren R

Dato : 23-03-02 15:30

Du har valgt en gametype? (eks. Team Survivor)?

add mig på ICQ (15070003), eller #mcdrunks på Quakenet (IRC), så kan jeg
prøve at hjælpe.