MS Windows
briani 27239
Proceslinien i XP
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-03-02 21:19

Så hoppede jeg på pop vognen og efter forgæves søgning:

Hvordan får jeg mine små ikoner ned i proceslinien, som jeg plejer ?
Kan man ikke det i denne kulørte Windows XP pro, dk

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-03-02 21:30

In dk.edb.system.ms-windows, Michael Lund Sørensen wrote:

>Så hoppede jeg på pop vognen og efter forgæves søgning:
>
>Hvordan får jeg mine små ikoner ned i proceslinien, som jeg plejer ?
>Kan man ikke det i denne kulørte Windows XP pro, dk

Du skal slå Quick Launch menuen til. Højreklik på startbjælken -->
Værktøjslinjer --> Quick Launch (hvis den altså hedder det på dansk).

Måske får du også brug for at låse (eller "un"-låse) startbjælken. Det
kan også gøres ved højreklik.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Iban

Dato : 22-03-02 21:30

Højreklik på proceslinien vælg værktøjslinier\hurtigstart

Hilsen Ib Nielsen
"Michael Lund Sørensen" <hold-diskutionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> skrev i en
meddelelse news:XkMm8.12290$ZI6.563108@news000.worldonline.dk...

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-03-02 21:33

In dk.edb.system.ms-windows, Iban wrote:

>Højreklik på proceslinien vælg værktøjslinier\hurtigstart

Ah, ja, Hurtigstart... Det var det den hed ;)

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-03-02 22:21

Ja, tak til jer alle!

Fra : DonE