Debatside
Fra : Anne og Bent Enevold~

Dato : 22-03-02 20:39

Hej.

For et par måneder siden var der en, som var så venlig at sende et link til
en hjemmeside, hvor man kan lave debatforum - så vidt jeg husker gratis.

Kan nogen huske hvor?

Gerne svar direkte anneogbent@mail.tele.dk

Hilsen Bent

Fra : ha

Dato : 22-03-02 21:19

> Kan nogen huske hvor?

Måske denne
http://www.hotforum.dk/HotForum/HotHome.nsf/all/Velkommen+til+
HotForum

> Gerne svar direkte anneogbent@mail.tele.dk

Nope, svar bringes i gruppen, der kunne jo være
andre som osse leder.

mvh
ha

Fra : ha

Dato : 22-03-02 21:21

Og så skal nedenstående lige kopieres ind i linket.

+HotForum

mvh
ha

Fra : Per

Dato : 22-03-02 23:04

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Anne og Bent Enevold~

Dato : 23-03-02 09:16

Tak for hjælpen - det var netop den jeg ledte efter.

Bent