MS Windows
briani 27239
Stifinder
Fra : Kim Larsen

Dato : 22-03-02 19:07

Hej

Når jeg åbner Windows stifinder starter den i "dokumenter", jeg ville gerne
have den til at starte i "denne computer", kan dette lade sig gøre, og
hvordan.

På forhånd tak.

Kim Larsen

Fra : Madsen

Dato : 22-03-02 20:04

Kim Larsen skrev:

> Når jeg åbner Windows stifinder starter den i "dokumenter", jeg
> ville gerne have den til at starte i "denne computer", kan dette
> lade sig gøre, og hvordan.

Lav en genvej til Stifinder et sted.
Højreklik så på genvejen og vælg Egenskaber. I feltet Sti / Target
skriver du så f.eks.: /n,/e,C:\ efter Explorer.exe, hvis du vil have
Stifinder til at åbne med C-drevet foldet ud.

<http://www.daube.ch/share/win03.html>

Madsen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 22-03-02 21:46

> [...]
> skriver du så f.eks.: /n,/e,C:\ efter Explorer.exe, hvis du vil have
> Stifinder til at åbne med C-drevet foldet ud.

Tusind tak for hjælpen, problemet er løst

Kim Lartsen