Skærme
Fijala 3554
Nogen der har erfaring med AG Neovo fladsk~
Fra : El Capitano

Dato : 22-03-02 18:13

Jeg er hos forhandler i dag blevet anbefalet AG Neovo fladskærm 15" TFT til
3999,- kr. Et fristende tilbud, men jeg kender ikke mærket eller kunne få
noget nærmere at vide om den. Hjemmesiden for www.neovo.com roser
selvfølgelig deres eget product.

Nogen som kan videregive erfaringer, inden jeg dummer mig og handler

Venlig hilsen
EC

Fra : Schulz

Dato : 25-03-02 21:15

Hejsa!

Kig på www.tomsHardwareguide.com . Han har en test af fladskærme liggende.
Min egen mening om skærmen er, at det er en fornuftig skærm til prisen.
Nogle mener ikke, den er god til spil med en hastighed på 45 m.sek., men min
erfaring er nu alligevel, at den sagtens kan bruges.

Mvh
Martin