E-mail fra Ericsson T65
Fra : Kim

Dato : 22-03-02 15:58

Hvordan sender man E-mail fra Ericsson T65

Hilsen Kim

Fra : Paasken.dk

Dato : 22-03-02 16:37

Kommer an på dit teleselskab.
Du skriver en almindelig SMS hvor det første ord er modtagerens
e-mailadresse - herefter skriver du mailen.

Hvor du skal sende beskeden til kommer an på dit teleselskab:

TDC: 200
Telia: 1010
Sonofon: 40900093
Orange: 999
Tele2: 222

Med venlig hilsen

Michael Kjærsgård
E.mail: webmaster@post10.zzn.com
Tel.: +45 51296626
Web: http://www.vindenand.dk
http://www.paasken.dk
http://www.funnysite.tk
http://www.vitsms.tk

Fra : Kim

Dato : 22-03-02 17:01

Jeg er i Telmore

Fra : Anders

Dato : 22-03-02 18:08

Så er det nok TDC du skal bruge.

Kim <kim7@esenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c9b5568$0$72060$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Anders HJ

Dato : 23-03-02 01:24

> [...]
> e-mailadresse - herefter skriver du mailen.
>
> Hvor du skal sende beskeden til kommer an på dit teleselskab:

Ehh, nu er jeg ikke ekspert i T65, men har den ikke en indbygget e-mail
klient ligesom T68?

Anders

Fra : Claus Rolsted

Dato : 23-03-02 01:35

"Anders HJ" <me@NOSPAMiceduck.com> skrev i en meddelelse

> Ehh, nu er jeg ikke ekspert i T65, men har den ikke en indbygget e-mail
> klient ligesom T68?

Ja, det ville da også være mest nærliggende og mit bud. Hvorfor ikke bruge
mobil-email??
Jeg kender ikke telefonens menuer, så jeg må desværre henvise dig til din
manual....

--

mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : Paasken.dk

Dato : 23-03-02 12:53

Jeg skrev bare "standardformen" for SMS>>e-mail. Hvis hans telefon har
e-mailfunktion er dette selvfølgelig smartest.

Ja, Telmore bruger TDC's net, og altså skal beskeder sendes til 200. Beklager
at jeg ikke fik præciseret mig, men når jeg skriver noget sådant mener jeg
hvilket net (og ikke udbyder) du benytter.