DHMk i Hedensted
Fra : Pernille Scharff

Dato : 22-03-02 13:05

Bare for at holde styr på hvor mange af jer jeg skal prøve at finde:
Hvor mange kommer til udstillingen i Hedensted - med mus på?

Jeg skal jo gå steward, så jeg får sikkert travlt indtil frokosttid -
men jeg vil forsøge at parkere en mus på min kittel. Ellers er jeg med
garanti den steward der ser mest forvirret ud

/Pernille

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 22-03-02 13:14

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> skrev i en meddelelse
> Bare for at holde styr på hvor mange af jer jeg skal prøve at finde:
> Hvor mange kommer til udstillingen i Hedensted - med mus på?

Jeg kommer både fredag og lørdag - med mus på

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-03-02 13:38

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> writes:

> Jeg kommer både fredag og lørdag - med mus på

Og jeg regner med at komme fredag, for det er dagen med misbamser og
jeg ville jo gerne se en MCO i live udgave..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 22-03-02 13:54

Jeg kommer som tilskuer fredag (følges med Joan)
og udstiller selv lørdag.

Mvh. Katrine
Beydana Burmesere
http://pandoras_burmese.tripod.com

http://www.kandu.dk/

Fra : Mette Svangren

Dato : 22-03-02 14:00

Jeg kommer som tilskuer fredag, med mus på!

MVH Mette

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 22-03-02 14:26

Jeg kommer med Midas, lillamasket siameser, fredag (hvis han da ikke er
faldet ned at det nye klatretræ inden).
Hilsen Vibeke

Fra : Morten Skjershede

Dato : 22-03-02 15:10

Vi kommer Lørdag..skal udstille..Cornish Rex
Måske har vi "mus" på..hvis Grazilia ikke når at "æde" den inden:

Morten & Ulrich
http://www.yeoman.subnet.dk
Dk-Yeoman Cornish Rex & Hellig Birma

Fra : Lindes

Dato : 22-03-02 19:36

Jeg kommer som tilskuer fredag og skal udstille min perser killing
lørdag...
- jeg tager naturligvis musen på begge dage, og håber at møde en masse
her fra gruppen

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Anja

Dato : 23-03-02 00:42

Hejsa

Jeg kommer som tilskuer lørdag :)
Øhmmm.....Det kan godt være at det er et dumt spørgsmål, men hvad går det
lige ud p,å med det der med "mus på"? Er det for at kunne se, at man er fra
nyhedsgruppen?

Hilsen Anja

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-03-02 01:31

"Anja" <netkatten@e-box.dk> writes:

> [...]
> lige ud p,å med det der med "mus på"? Er det for at kunne se, at man er fra

Ja

Fra : Birgitte

Dato : 23-03-02 01:08

Jeg kommer med 8 katte både NFO'er og MCO'er mest killinger
Jeg kommer om fredagen, og er nok den der ser mest forvirret ud på hele
udstillingen.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Mette Frederksen

Dato : 24-03-02 22:08

> Jeg kommer med 8 katte både NFO'er og MCO'er mest killinger
> Jeg kommer om fredagen, og er nok den der ser mest forvirret ud på hele
> udstillingen.

*G* den slår jeg med garanti... For første gang skal jeg på udstilling.. og
jeg aner ikke en dyt om hvordan det foregår.. sådan ud over alle de svar jeg
har fået her inde!!! *S* Men jeg kommer altså fredag men min dejlige MCO
Cæsar... så kig endelig efter min kat.. for så er jeg sikkert i nærheden..
Hvis nu jeg glemmer musen.. kan man vel sikkert købe en der nede! *S*

Mette

http://www.valo.dk/udstilling.htm

Fra : Christina K

Dato : 23-03-02 10:05

Hejsa

Fredag skal jeg udstille Calibra (MCO) og lørdag skal jeg ned og kigge
(med mus på)

Missehilsener Christina

Pernille Scharff <pernille@btob.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:72Fm8.12182$FT.476123@news010.worldonline.dk...

Fra : Birgitte

Dato : 23-03-02 10:37

Hej Christina
Ihh hvor bliver det spændende at se sit "barnebarn" igen
Der kommer nogle stykker af vores afkom på udstillingen, så vi får travlt
med at kigge og udstille.
Skal I til Middelfart også ?
Missekram til Jer alle især Calibra
Birgitte
www.truetrust.dk

> Fredag skal jeg udstille Calibra (MCO) og lørdag skal jeg ned og kigge
> (med mus på)
> Missehilsener Christina

---
DK. True Trust

Fra : Christina K

Dato : 23-03-02 14:01

Birgitte <birgitte@truetrust.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a7hiar$o0t$1@sunsite.dk...
> [...]
> Ihh hvor bliver det spændende at se sit "barnebarn" igen
> Der kommer nogle stykker af vores afkom på udstillingen, så vi får

Hej Birgitte

Ja vi skal til Middelfart også, vi har allerede tilmeldt ham. Der gang
bliver det et dobbeltbur, for han kan ikke blive ved med at klemme sig
ind i et enkeltbur Det fandt vi ud af til hobbyudstillingen i
Randers, hvor vi også fandt ud af det var en hankat, for det første han
gjorde var at lave oversvømmelse i den lille kattebakke. Sååååå
naboudstillerne var rigtig glade for os p.g.a.den søde duft der spredte
sig *LOL* .
Siden du spørger om vi skal til Middelfart, så vil jeg lige høre dig om
du ikke har fået den mail jeg sendte sidste weekend med en masse
vedhæftede billeder af Calibra fra hobbyudstillingen i Rds. ??

Hvordan går det med ex-hankattene, der er kommet ind? Kan de godt
affinde sig med at være inde hos jer og ikke ude ved damerne? Er de også
holdt op med at strinte *fnis*?

Missehilsen Christina

Fra : Birgitte

Dato : 23-03-02 15:19

Hej Christina
Ups jeg glemte bare lige at jeg havde fået at vide, at I skulle til
Middelfart.
Får jo så meget respons fra alle killingekøberene, at det ind imellem er
svært at huske alt
Thihi, det lader til at Calibra opføre sig som sin far, ved altid at markere
sit bur med en sirlig "duft".
Vi har måtte lukke Star ud indtil Trym flytter efter påske, de to kunne bare
ikke tåle synet af hinanden.
Men de er begge stoppet med at strinte jubiiiiiii
Trym kan godt lade damerne være, kun et par enkelte gange prøver han lige at
vise, at han fortsat er mand, men han bliver hurtig pillet ned igen af
tøserne, de rotter sig simpelthen sammen.
Han går fint i spænd med Kira, de er allerbedste venner
Nu behøver jeg jo heller ikke at være bange for at lave Skovcooner, så de
kan tumle og fjolle rundt som de ønsker
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

"Christina K" <christinak@adr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvordan går det med ex-hankattene, der er kommet ind? Kan de godt
> affinde sig med at være inde hos jer og ikke ude ved damerne? Er de også

---
DK. True Trust

Fra : AEK

Dato : 24-03-02 22:19

Hejsa !

Jeg kommer fredag sammen med kæreste og nevø.
Har , efter al sandsynlighed , en lille sort plysbold på.
HVIS jeg ikke lige får besøgt dyrhandleren inden.

/ Anya.