Hvordan laver jeg en dropdown, hvor valget~
Fra : Archangel

Dato : 22-03-02 12:08

Hej alle sammen...

Først lige til orientering. Jeg anvender FP2K.

Jeg har brug for hjælp til at lave en kalenderoversigt. Ideen er
følgende:

2 rammer, i den øverste ramme, laves der en dropdown-menu, hvor der
vælges periode for kalenderen. Når der trykkes på en knap (skift
periode), skal indholdet af nederste ramme, skifter til den valgte
side, i dette tilfælde korrekte periode i kalenderen...

Nogen ide om hvordan det kan lade sig gøre... Jeg vil helst hvis det
kunne komme til at foregå i HTML (da jeg ikke kender til ASP etc..
) TIA

mvh

Arch

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-03-02 17:44

Fri, 22 Mar 2002 11:08:11 GMT, skrev Archangel@guess.it
(Archangel):

>Når der trykkes på en knap (skift
>periode), skal indholdet af nederste ramme, skifter til den valgte
>side, i dette tilfælde korrekte periode i kalenderen...

<form>
<select
onChange="window.open(this.options[this.selectedIndex].value,'framenavn')">
<option selected>Vælg en periode</option>
<option value="jan.htm">Januar</option>
<option value="feb.htm">Februar</option>
<option value="mar.htm">Marts</option>
</select>
</form>
--