Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon G1 eller Olympus 3040Z?
Fra : Martin Johannesen

Dato : 29-01-01 20:05

Hej

Jeg ville lige høre om der nogen som har erfaringer med Canon G1 eller
Olympus 3040Z.
Jeg er lidt i vildrede om hvilket af dem jeg muligvis skal anskaffe.

Mvh.

Martin

Fra : Peter Jantzen

Dato : 31-01-01 17:52

Du kan evt. kigge på disse sider , så får du da lidt teknisk data på de
enkelte kameraer , men i test vinder G1 , den er billigere og har det bedste
batt. system .Det er selvfølgelig en personlig mening .
http://www.dpreview.com/
http://www.steves-digicams.com/

Peter