MS Windows
briani 27239
Windows uninstaller
Fra : Kim Arlind Pedersen

Dato : 22-03-02 10:39

Jeg er ved at lave et script som skal uninstalle et program automatisk
- jeg har bare et problem, jeg skal fjerne programmet ved at køre en
uninstall.exe eller lign. men den eneste mulighed jeg har er at bruge
tilføj/fjern programmer i kontrolpanel - er der nogen der ved hvilken
fil den kalder når man vælger et program og trykker "tilføj/fjern" ??

Fra : ~~Martin~~

Dato : 22-03-02 13:34

"Kim Arlind Pedersen" <kap@hadsund.dk> wrote in message
> [...]
> tilføj/fjern programmer i kontrolpanel - er der nogen der ved hvilken
> fil den kalder når man vælger et program og trykker "tilføj/fjern" ??

vil det sige at programmet ikke indeholder en unistall.exe??

-Martin