SOF 2
Fra : Hisp

Dato : 22-03-02 09:24

hejsa,

Nogen der ved hvornår SOF 2 kommer?? det eneste tidspunkt jeg har kunnet
finde er 1. marts, på Boomtown, men den tid er jo sådan set overskredet,
uden spillet er dukket op.

mvh/Hisp

Fra : Herold³

Dato : 22-03-02 09:42

> Nogen der ved hvornår SOF 2 kommer?? det eneste tidspunkt jeg har kunnet
> finde er 1. marts, på Boomtown, men den tid er jo sådan set overskredet,
> uden spillet er dukket op.

17. maj 2002.

Fra : Hisp

Dato : 22-03-02 09:48

Siger mange tak, hvor finder du det?

vh/Hisp

Fra : JH

Dato : 22-03-02 11:15

"Hisp" <hsm123@ofir.dk> skrev i en meddelelse
| Siger mange tak, hvor finder du det?

Et godt site er www.tothegames.com

JH

Fra : Herold³

Dato : 22-03-02 11:30

> Siger mange tak, hvor finder du det?

I den officielle releaseliste fra den danske distributør, PAN Vision.

Fra : Hisp

Dato : 22-03-02 17:44

og linket er???

Fra : Herold³

Dato : 22-03-02 20:12

> og linket er???

Der er intet...

Fra : Hisp

Dato : 22-03-02 22:38

Linket til den danske distributør(PAN Vision)???

Fra : Michael Thomsen

Dato : 22-03-02 23:39

Han har nok fået en liste fra en leverandør, med udgivelses datoer.

Mvh Michael

Fra : Gerner

Dato : 22-03-02 23:41

On Fri, 22 Mar 2002 22:37:51 +0100, "Hisp" <hsm123@ofir.dk> wrote:

>Linket til den danske distributør(PAN Vision)???
>
>"Herold³" <jacob@spammerswillbeshotboomtown.net> skrev i en meddelelse

Og der er intet sandt i hans påstand, hvilket du kan konstatere på den link der
findes .: http://www.funware.dk/
Og ærligt talt hvad med at søge lidt selv på nettet, når du får forkerte eller
slet ingen svar ?

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Herold³

Dato : 23-03-02 03:34

> Og der er intet sandt i hans påstand, hvilket du kan konstatere på den
link der
> findes .: http://www.funware.dk/

Tilbage i hullet med dig, Gerner. Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige
så lad være. Releaselisten på Funware.dk blev sidst opdateret i juli 2001,
og indeholder ingen af IQ Medias titler. Der er ikke nogen officiel
hjemmeside for PAN Vision.

> Og ærligt talt hvad med at søge lidt selv på nettet, når du får forkerte
eller
> slet ingen svar ?

Hvad med at blande dig uden om, når du ikke er i stand til at komme med
rigtige oplysninger? Det er jo åbenbart vigtigt for dig.

Fra : Gerner

Dato : 23-03-02 12:40

On Sat, 23 Mar 2002 03:34:05 +0100, "Herold³"
<jacob@spammerswillbeshotboomtown.net> wrote:

> [...]
>så lad være. Releaselisten på Funware.dk blev sidst opdateret i juli 2001,
>og indeholder ingen af IQ Medias titler. Der er ikke nogen officiel

Du er vist den der skal ned i det dybeste sorte hul der findes, for du har ikke
bidraget med en skid til hjælp til spørgsmålet.
Et af dine svar var "I den officielle releaseliste fra den danske distributør,
PAN Vision." og senest er det iq media. Og fortæller der ikke er en link til pan
vision som er en sammenslagning af vision park og iq media med hjemmesiden som
beskrevet.

>eller
>
>Hvad med at blande dig uden om, når du ikke er i stand til at komme med
>rigtige oplysninger? Det er jo åbenbart vigtigt for dig.

Nåh, skal man blande sig uden om din meget mærkelige måde at svare på ?
Tror du at folk blot et øjeblik vil tro på en udgivelsesdato uden bekræftelse
fra andre eller en link til oplysningen. Hvis du tror det er du den mest naive
kvinde på nettet.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Rune Manscher

Dato : 23-03-02 15:12

"Gerner" <gerner@teknik.dk> wrote in message
[klip]

> [...]
bekræftelse
> fra andre eller en link til oplysningen. Hvis du tror det er du den mest

Er det mindre naivt, at lade en side, der har Hitman, Settlers IV og Giants
som "PC nyt" være den altafgørende kilde ?? Deres release-liste er som sagt
sidst opdateret 4/7-01.

*Rune

Fra : Gerner

Dato : 23-03-02 16:54

On Sat, 23 Mar 2002 15:11:53 +0100, "Rune Manscher" <manscher@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>som "PC nyt" være den altafgørende kilde ?? Deres release-liste er som sagt

Det er henvisningen til panvision og den manglende link jeg hentyder til og ikke
hvad der reelt står på siden og hvornår den er opdateret.

Har du i det hele taget set hvad hun skriver ?

Der findes iøvrigt ingen release dato som jeg kan se, hverken hos developeren
eller distributøren. Og den skulle have været frigivet i nov/dec sidste år.

Så når nogen henviser til en release dato 17/4 og til panvision releaseliste, så
er det jeg giver mit besyv med til den slags pladder.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Rune Manscher

Dato : 23-03-02 17:50

"Gerner" <gerner@teknik.dk> wrote in a message
[klip]

Giants

> Det er henvisningen til panvision og den manglende link jeg hentyder til
og ikke
> hvad der reelt står på siden og hvornår den er opdateret.

Lad mig citere dig fra tidligere i tråden:

"Og der er intet sandt i hans påstand, hvilket du kan konstatere på den link
der
findes .: http://www.funware.dk/"

Er det ikke en henvisning til 'hvad der reelt står på siden' ?

> Har du i det hele taget set hvad hun skriver ?

Jada, og det er ret let at forstå.

> [...]
releaseliste, så
> er det jeg giver mit besyv med til den slags pladder.

Du giver dit besyv med, og kalder alt du ikke selv ved for pladder - men det
har man jo set før. Det kunne være, at der er - som også tidligere nævnt -
tale om en papir-udgave af listen, og det er der informationerne kommer fra.

Og hvad får dig dog til at beskylde folk for ikke at have "bidraget med en
skid til hjælp til spørgsmålet". Der kom da en dato, fra dig kom der kun
uforståelig brok.

*Rune

Fra : Herold³

Dato : 23-03-02 16:44

> Du er vist den der skal ned i det dybeste sorte hul der findes, for du har
ikke
> bidraget med en skid til hjælp til spørgsmålet.

Ikke? Manden bad om releasedatoen, hvorved han fik den. Derefter bad han om
et link til den, hvorefter han fik at vide at det ikke fandtes.

> [...]
til pan
> vision som er en sammenslagning af vision park og iq media med hjemmesiden

Det er der jo ikke. Det er ikke deres side. Funware.dk er Vision Parks gamle
domæne, som selv den mest naive internetbruger nok kan regne ud er forladt.
Ergo findes der ingen side for PAN Vision, men derimod en for det gamle
Vision Park/Funware.

> Nåh, skal man blande sig uden om din meget mærkelige måde at svare på ?

Mærkeligt? Jeg havde svaret? Var der andre der gjorde det bedre?

> [...]
bekræftelse
> fra andre eller en link til oplysningen. Hvis du tror det er du den mest

Det må jeg jo så være. Uanset hvad har der ikke været noget bedre svar, og
det kommer der søreme ikke.

Nyd det korteste strå.

Fra : Gerner

Dato : 23-03-02 21:43

On Sat, 23 Mar 2002 16:44:15 +0100, "Herold³"

> [...]
>naive
>
>Det må jeg jo så være. Uanset hvad har der ikke været noget bedre svar, og

Og et forkert u-understøttet svar er altså bedst at svare med ?

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Herold³

Dato : 23-03-02 23:38

> Og et forkert u-understøttet svar er altså bedst at svare med ?

Hvori ligger det forkerte?

At du ikke kan finde dokumentation for det er da beklageligt, men det ændrer
ikke på det faktum at det er sådan udgivelsen ligger. Men her er et link der
"dokumenterer" det.

http://boomtown.net/articles/art.view.php?id=36596

Nederst i artiklen finder du den samme information, som igen stammer fra
selvsamme releaseliste.

Fra : KO

Dato : 24-03-02 23:18

> Nogen der ved hvornår SOF 2 kommer?? det eneste tidspunkt jeg har kunnet
> finde er 1. marts, på Boomtown, men den tid er jo sådan set overskredet,
> [...]

17 maj!