Hvor kan jeg hente et godt golfspil?
Fra : Jasper Norman

Dato : 22-03-02 09:21

Ja ja, jeg véd godt at dette måske ikke er et helt ligitimt spørgsmål.

Fra : Michael Petersen

Dato : 22-03-02 10:05

"Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Ja ja, jeg véd godt at dette måske ikke er et helt ligitimt spørgsmål.

Så lad være med at stille det fjols. Du kan evt prøve i news:alt.dk.warez

Michael

--
----
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 22-03-02 11:30

http://www.sportplanet.com/links/

Her kan du da hente en lille demo af det bedste golfspil lavet til pc
nogensinde (IMO).

Rabbit_HGC

Fra : JH

Dato : 22-03-02 11:52

Tror du kan hente det i en hel del
af de forretninger, der handler med
pc-spil !!

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 22-03-02 14:07

Hvorfor stiller du det så.... Tåbe.

Fra : Gerner

Dato : 22-03-02 15:58

On Fri, 22 Mar 2002 14:07:23 +0100, "Mikkel Gram-Hansen" <mikkel@gram-hansen.dk>
wrote:

>Hvorfor stiller du det så.... Tåbe.

Fordi vi er så flinke at gøre opmærksom på at pirater og deslign. ikke er
velkomne her ?

>Jasper Norman <norman@mail.tele.dk> wrote in message

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Santa Xcaze

Dato : 22-03-02 19:19

SNIP
> Ja ja, jeg véd godt at dette måske ikke er et helt ligitimt >spørgsmål.

Nogen folk er da for dumme ... Selvom jeg havde spillet gad jeg sq da ik
poste det til dig .... Vil du ha ngt så gør ngt for det, arbejd!

Se min divx-afspiller
www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
Santa Xcaze

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 22-03-02 20:04

Hehe.. vi er åbenbart ikke helt uenige altid Santa ;)

Mikkel

Fra : Santa Xcaze

Dato : 22-03-02 20:11

SNIP
> Hehe.. vi er åbenbart ikke helt uenige altid Santa ;)

Nej nej, jeg syns da os det er mega irriterende at alle de tumper stiller
spørgsmål om warez, for de ved jo ingenting ... Man skal altid starte et
sted og de kunne jo gøre noget ved det selv i stedet for at nasse på andre
.... Ved godt at mange syns warez er uha puh bad ... Personligt spiller jeg
ik specielt meget selv ... Men ser en del film på min afspiller som Bruno jo
har påpeget ... ;)

Jeg syns bare det er irriterende, at bruno og andre altid skal spille
hellige ... Ignorer dem eller henvis dem ...

Se min divx-afspiller
www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
Santa Xcaze

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 23-03-02 01:49

Det er vel også det mange har gjort i lange tider, men på et eller andet
tidspunkt må der vel trækkes en streg i sandet, og lige nu kan selv den
dummeste newbie vel læse sig frem til at det ikke er velset at spørge om
warez her... så er der fred i et par dage ;)

Mikkel