Chris Rea
Fra : Pumpkin

Dato : 22-03-02 07:38

Er der mon nogen derude der kan hjælpe. Jeg har hørt et nummer med Chris Rea
som jeg godt kunne tænke mig at få på cd, men jeg kan ikke finde det. Sangen
hedder vist nok Herbalife, det er i hvert fald det han synger om. Sangen
eksisterer, da jeg har den på bånd i en meget dårlig udgave. Jeg kunne tænke
mig den i cd kvalitet, sååhhhh.. Er der nogen der kan hjælpe?

---

Fra : Steen Persson

Dato : 22-03-02 13:27

Hej

Har du nogen ide om hvor gammel sangen er? Et kig på www.allmusic.com viser
ikke rigtig at han har lavet en sang der hedder Herbalife, så måske har den
en lidt anden titel.

Steen

Fra : Pumpkin

Dato : 23-03-02 09:40

Han skrev den vist til en Herbalife forhandler der hedder Allan Lorenz. Det
kan ikke være mere end 5-10 år siden.

---

Fra : Pumpkin

Dato : 23-03-02 09:40