MS Windows
briani 27239
Ftp server i XP
Fra : rondo

Dato : 22-03-02 07:44

Jeg ved, at man i XP har mulighed for at sætte et ftp server, som følger med
styresystemet. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvor dette program
ligger?

rondo
_____________________
I'm the captain on this ship.......
and I have my wifes permission to say so

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-03-02 08:32

Fri, 22 Mar 2002 07:43:39 +0100, skrev "rondo"
<rondo@post.cybercity.dk>:

>Jeg ved, at man i XP har mulighed for at sætte et ftp server, som følger med
>styresystemet.

Kun, hvis du har Proversionen.
IIS (Internet Information Server) installeres fra tilføj/fjern
windows komponenter.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-03-02 11:05

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Kun, hvis du har Proversionen.
> IIS (Internet Information Server) installeres fra tilføj/fjern
> windows komponenter.

Hvor konfigurere man så skidtet??

Jeg prøvede at installere det, hvorefter den bare havde åbnet for både
webserver, ftp og noget andet.... Uden at firewall´en forresten kunne se
det. Da den kommunikere på de der speciel programmer...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-03-02 17:54

Skriv http://localhost/iisHelp/ i adressebaren i IE.