Kun Nokia gratis SMS
Fra : P.Madsen

Dato : 29-01-01 19:24

Jeg har lige modtaget dette men Kan det være rigtigt ???

Gå ind i Menuen Indstillinger Sikkerhedsindstillinger
Lukket brugergruppe ( Slås Til ) gruppenr: 666
Så kan du sende gratis sms til andre nokia tlf.
som har gjordt det samme.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-01-01 19:25

P.Madsen skrev:

>Jeg har lige modtaget dette men Kan det være rigtigt ???

Nej.
--
venligst
/Lasse

Gratis Nokia 3210!
- Sidste chance idag, d. 29. januar.
http://fergusons.dk/link/3210/

Fra : P.Madsen

Dato : 29-01-01 19:36

Tak

Fra : Devast8or

Dato : 29-01-01 23:56

Godt at vide. jeg har også fået det at vide men har ikke testet det, da jeg
ikke lige kunne finde nogen med taletid, så man kan tjekke det med det
samme.

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------