MS Windows
briani 27239
ordbog for begyndere ? ?
Fra : eh

Dato : 22-03-02 00:12

OK - tak for rådet, Mogens, om overskriften.

Altså: Kender nogen en side, hvor jeg kan finde ordforklaringer og
vejledninger for nybegyndere på f.eks. cache, historie, clockrate og så
videre?
Venlig hilsen
Erling

Fra : Madsen

Dato : 22-03-02 01:15

eh skrev:

> OK - tak for rådet, Mogens, om overskriften.

Det er en stor fordel Erling hvis du holder debatten gående i den samme
tråd som du startede, og specielt når du ikke har skiftet emne og det
stadig er 'ordbog for begyndere' det handler om. På den måde bliver de
forskellige indlæg i gruppen noget nemmere at overskue.

Hvis du vil svare et eller andet indlæg i gruppen så markerer du
indlægget og klikker på 'Svar til Gruppe' i Outlook Express, som jeg
kan se at du bruger. På den måde kommer dit indlæg til at ligge i samme
tråd.

Madsen.

Fra : Leony

Dato : 22-03-02 10:58

"eh" <erling.korsoer@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Altså: Kender nogen en side, hvor jeg kan finde ordforklaringer og
> vejledninger for nybegyndere på f.eks. cache, historie, clockrate og så
> videre?

http://www.it-leksikon.dk/

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/