C&C Renegades problemer! Hva satan...
Fra : Dopedog KDC

Dato : 21-03-02 23:38

Ja dav :)

Når jeg prøver at installere Renegade hopper den fint nok ind i introen
o.s.v. men LIGE før det med, hvor man vil installere kommer, hopper den ud
på skrivebordet...

Og spillet duer godt, idet jeg har prøvet på min mors computer ... eller
d.v.s., jeg har ihvertfald installeret det derinde, men det er kun en 500
mhz med KUN 64 ram så spillet kunne ikke rigtig starte (det gik ihvertfald
MEGET langsomt ) Hvad skal jeg gøre???

Mit maskineri er som følgende:

P-III 1,1 Ghz
256 MB Ram
60 gb Harddisk (ik fordi det har betydning)
S3 ProSavage Grafikkort

og jeg kører med Win XP UK Home Edition (tror at DET var den fulde titel
)

Spillet er, selvfølgelig, ikke en pirat kopi men købt i Electronic World,
Kolding for 349,- hehe

På forhånd tak

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Martin K

Dato : 22-03-02 09:53

> Mit maskineri er som følgende:
>
> P-III 1,1 Ghz
> 256 MB Ram
> 60 gb Harddisk (ik fordi det har betydning)
> S3 ProSavage Grafikkort

Blot et spørgsmål, men kan dit gfx-kort klare opgaven...?
--
Martin K

Fra : Dopedog KDC

Dato : 22-03-02 11:28

Hvad kræver Renegade da ... ?

Jeg kan godt køre Return To Castle Wolfenstein + Counterstrike i ret go'
opløsning på g-kortet ...

-Ronnie

Fra : Darth_vader

Dato : 22-03-02 14:49

det står jo sef på den fiiiine æske som spillet lå i da du købte det i den
butik i kolding
henrik

Fra : Dopedog KDC

Dato : 22-03-02 15:27

Det passer jo ikke altid det der står på pakkerne... for det meste kan de
godt køre med noget "under" de systemkrav men mange gange kræver det lidt
mere ... :)

-Ronnie