The Legend Of Bagger Vance (en LILLE smull~
Fra : Morten Steen

Dato : 21-03-02 23:10

Jeg havde den udsøgte fornøjelse af at se subj. for nylig.
Sikke dog en fantastisk dejlig film! (Som altid) forrygende skuespil af Matt
Damon, og Will Smith er ligeledes storartet i en noget mere "rolig"
præstation end man er vant til fra hans side.
Og endelig må jeg sige at Charlize Theron er superskøn og glimrende i rollen
som sydstatskvinde med ben i næsen! :)
Men den helt store vinder er Robert Redford. Jamen altså, den mand er næsten
bedre instruktør end skuespiller... og DET siger ikke så lidt.
Om nogen forstår han at lade historien udvikle sig på brilliant og rolig
vis... og ligesom med "Quiz Show" får han det optimale ud af klimaks. Jeg
ender altid med at sidde ganske åndeløs og negleflænsende når han folder sig
ud. :)
Naturligvis er filmen også proppet med Redfords trademark slow-motion
scener, lækre billeder og jeg kunne blive ved.
Er andre enige? Og så kunne jeg godt tænke mig at høre nogle fortolkninger
fra jer derude? Hvem ER ham Bagger Vance? Eller skal man sige : HVAD er ham
Bagger Vance? Jeg har mine tanker, men vil gerne have lidt andet input. Har
måske også en teori om at den er meget åben for fortolkning...
Hvad siger I?

Morten

Fra : Mookie

Dato : 22-03-02 10:38

Hej Morten
Ja jeg må også medgive at, den film overraskede mig meget positivt. Og
bestemt er værd at se igen.
Charlize er som altid, utrolig velspillende, og især Will Smith var dysset
noget ned på plankerne igen. Og efter filmen sad jeg også med spørgsmålet:
Hvad/Hvem var ham Bagger Vance ?? Ingen tvivl om at han var fremstillet med
nogle unaturlige evner, min i hvilket sammenhæng?

-Mookie-

Fra : JSMadsen

Dato : 23-03-02 17:56

Morten Steen skrev i meddelelsen ...
> [...]
>præstation end man er vant til fra hans side.
>Og endelig må jeg sige at Charlize Theron er superskøn og glimrende i rollen

Kan kun være enig! Overraskende god film med en velfortalt historie og de elementer du beskriver.
Charlize er som altid dejlig at se og høre på
Musikken er også god, virkelig passende til filmens stemning.
Bagger Vance? Han er en slags engle figur måske? Han er jo med til at fremme golfspillet for Damon.

Kan købes på DVD til 100,- så det er et røverkøb!

--
Har du en PSX, PS2, N64, DC eller anden spillekonsol?
Så er news:dk.spil.computer.konsol gruppen for dig!